Gå til innhold

Bytte av mobiler


Wolf22

Anbefalte innlegg

siden 97 ca

 

motorola cd160 :thumbdown:

en el annen siemens

nokia 3210

siemens c35

nokia 3310

nokia 3410

se t68i som ble stjelt på mann messa i 04 :(

k700 som takket for seg etter et år

og nå K750, som også holder på å svikte etter skarve 7 måneder. (

 

joysticken er dass :( )

 

siste 3-4 årene har jeg kjøpt en tlf per år ca.. men tror nok jeg skal ha k750n lengre, er knallfornøyd bortsett fra det med joysticken, og har ikke god råd nå..+ at jeg synes K800 så ganske så stygg ut og :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bytter telefon hver gang den gamle går i stykker. Det kan ta mange år... Kjøper heller dyrt og sjelden enn billig og ofte. Har hatt Nokia 8210 siden 2001- kjempetelefon, fortsatt blant de minste telefonene som har vært for salg! Den knelet dog for en uke siden, og jeg kjøpte en Samsung d600 - håper den også holder i 5 år... :p

Lenke til kommentar

Har tidligere vært en skikkelig "vil ha det nyeste av det nye hele tiden"-person med ny mobil hver måned, før jeg slo meg til med Sony Ericsson K750i i rundt ett halvt år..

 

Nå har jeg fått en QTek 8310 som har all funksjonalitet jeg savnet fra K750i da jeg har vært pda-bruker i en del år (Palm og PocketPC). Føler QTek'en gir meg det beste fra begge verdener (mobil og pda), og har derfor inngått avtale med min samboer om at jeg ikke skal bytte ut QTek'en i løpet 2006, så det blir ingen ny telefon på meg før neste år, så sant Qtek'en ikke blir ødelagt..

Endret av escobar
Lenke til kommentar

Jeg har 12 mobiler nå som jeg har liggende som f.eks

 

Samsung D600, (som jeg bruker nå)

Nokia 3230,

Nokia 6600,

Panasonic GD55,

5stk Siemens C45,

Motorola Wings,

Siemens CX65

Motorola T720i.

 

Dette er de jeg har nå. Skal vi inkl. alle jeg har hatt inkludert disse, så er vi vel opp 30-40mobiler på ca. 4år. :w00t::thumbup::tease:

Lenke til kommentar

Bytter vel sånn en til to ganger i året. Hvis ikke jeg er skikkelig misfornøyd med en telefon, da kjøper jeg fort ny.

Akkurat nå er jeg veldig fornøyd med Samsung D600E, så skal ikke se bort ifra at jeg har den mer enn et år. :love:

Endret av Mr.fungus
Lenke til kommentar

1997: Ericsson 318 (den som kunne ta i mot sms, men ikke sende...!)

1998: Ericsson GH688 (kjempefornøyd den gangen! Stooort!)

1999: Siemens C25 (må nevne at jeg da hadde ISDN-telefon hjemme i akkurat samme farge!! Kult....)

2001: Nokia 3310...

2002: Nokia 3410

2004: Nokia 6610i (første kameratelefon! Jippiiii! Not...)

2004: Sony Ericsson K500i (vant denne i Radio Fredrikstad fordi jeg fortalte historien om hvordan jeg mistet vesken min på by'n... en kom senere til rette, forresten, og da hadde jeg to mobiler!)

2005: Sony Ericsson K600i (eneste jeg ikke liker med den er litt treghet i tastinga, og at den ikke har minnekort)

 

så grovt regnet en gang i året siden 1997.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...