Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 19:29 Skrevet mandag kl 19:29 Vi tar patent på inntørket lim.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 00:26 Skrevet i går, 00:26 Vi tar patent på våte papiraviser.
N-4K0 Skrevet i går, 02:50 Skrevet i går, 02:50 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Vi tar patent på inntørket lim. Jeg tar patent på lim som tørker neste skuddårsdag
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:52 Skrevet i går, 03:52 N-4K0 skrev (1 time siden): Jeg tar patent på lim som tørker neste skuddårsdag Vi tar patent på lim som tørker neste millenniumskifte.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 13:21 Skrevet i går, 13:21 Vi tar patent på nøtteskall.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Vi tar patent på migrene.
75192 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Tar patent på det virtuelle tastaturet jeg skriver med nå
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Vi tar patent på idioti.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Vi tar patent på huldreskogen.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Vi tar patent på Hattifnattene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå