Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 00:26 Skrevet i går, 00:26 Vi tar patent på hullete bøtter.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 19:30 Skrevet i går, 19:30 Vi tar patent på glasskår.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Vi tar patent på hybelkaniner.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Og vi tar patent på hybelkaninene i hyblene.
Pliscin Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (På 24.2.2026 den 5.43): Jeg tar patent på @Pliscin sin første innkomst på lenge. Godt og se deg i livet, håper du har det bra med din lille familie. 🤗☺️ Takk for det. Har kommet opp i 3 barn nå😄 Jeg tar patent på en metode for kunstig befruktning, som består av en vakuumpumpe og en sprøyte og assistert av en polsk rørlegger med fagbrev innen tverrfaglig rørbehandling.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) Pliscin skrev (2 timer siden): Takk for det. Har kommet opp i 3 barn nå😄 Jeg tar patent på en metode for kunstig befruktning, som består av en vakuumpumpe og en sprøyte og assistert av en polsk rørlegger med fagbrev innen tverrfaglig rørbehandling. Oj, du har virkelig kost deg med din kjære. 🌶️ Bare hyggelig forresten. 🤗 Jeg tar patent på sengene til Plis sinne unger. 🥴🥴 Endret 10 timer siden av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Vi tar patent på knuste leirkrukker.
N-4K0 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Jeg tar patent på 500 kg tunge bananer på 7x2 meter.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Vi tar patent på snøen som falt i fjor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå