Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Skrevet 25. april Vi tar patent på plastikksøppel i havet.
N-4K0 Skrevet 25. april Skrevet 25. april Jeg tar patent på alle folk som sier "plastikk" når de like godt kan si "plast".
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Skrevet 26. april Vi tar patent på alle folk som kritiserer at vi sier plastikk i stedet for plast.
75192 Skrevet 26. april Skrevet 26. april Tar patent copy copere hermegås @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. april Skrevet 26. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 24.4.2026 den 20.42): Vi tar patent på bruk av rosenkål i mat. Det er jo godt. Jeg liker rosenkål. Kan spise rosenkål som snaks hvis jeg vil. 😋😋 Tilbake til leken: Jeg tar patent på gruggvannet kaffe, som smaker gruggvann. 🤢🤮
75192 Skrevet 26. april Skrevet 26. april (endret) Tar patent på DONALD TRUMP 100% ubrukelig dust 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡 Endret 26. april av 75192 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Skrevet 26. april Vi tar patent på sprengposting.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. april Skrevet 26. april 75192 skrev (2 minutter siden): Tar patent DONALD TRUMP 100% ubrukelig dust 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡 Helt enig. Han Trump er komplett idiot. Syns helt ærlig at han blir bare skumelere og skumlere for vert år. 😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱 Tilbake til leken: Jeg tar patent på en seng madrass som er så myk at man aldri klarer og komme seg opp av den.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Skrevet 26. april Vi tar patent på hullete madrasser.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. april Skrevet 26. april Jeg tar patent på en madrass som endrer seg etter humøret. Når man er glad og lykkelig, da blir madrassen stein hard sånn at man ikke klarer og ligge i den. Og hvis man har elendig dag og er sint og frustrert, da er madrassen ekstremt myk, så myk at man aldri klarer og komme seg opp av den.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Skrevet 26. april Vi tar patent på flytemadrasser som lekker ut luft.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Skrevet 26. april Vi tar patent på hullete søppelposer.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. april Skrevet 27. april Vi tar patent på knuste keramikkrukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå