Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Vi tar patent på knekte linjaler.
75192 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden (endret) Tar patent på hjernene ti @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) CC MÅ dele på dere 2😝dere 2 må sitte i vær sinn krokk husk 2 sånne her 🤪 Endret 17 timer siden av 75192
N-4K0 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Vi tar patent på pc-en til N-4K0. De kunne bare våge!!! ----------------- Jeg tar patent på patentet på ordet patent.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 75192 skrev (5 timer siden): Tar patent på hjernene ti @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) CC MÅ dele på dere 2😝dere 2 må sitte i vær sinn krokk husk 2 sånne her 🤪 N-4K0 skrev (3 timer siden): De kunne bare våge!!! ----------------- Jeg tar patent på patentet på ordet patent. Vi tar patent på dere begges hobbyer.
N-4K0 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Vi tar patent på dere begges hobbyer. Jeg tar IKKE patent på deres hobby siden den tydeligvis kun dreier seg om et evig Beatles-maraton ------------------- Jeg tar derimot patent på @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )s patent på min hobby!
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden N-4K0 skrev (1 minutt siden): Jeg tar IKKE patent på deres hobby siden den tydeligvis kun dreier seg om et evig Beatles-maraton ------------------- Jeg tar derimot patent på @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )s patent på min hobby! Da tar vi igjen patent tilbake på dine hobbyer.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Vi tar patent på rustne rør.
N-4K0 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Jeg tar patent på et forbud for @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) mot å ta patent på mine hobbyer
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Vi tar patent på knuste glass.
N-4K0 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jeg tar patent på mutantepler med diameter på tre meter.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Vi tar patent på snø.😉😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå