Gå til innhold

Telenor får kraftig kritikk etter sjokkerende SMS-tabbe: – Dette er helt utilgivelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Datalagringsdirektivet har gått ut på dato allerde. I dag finnes det mange alternativer til SMS, og kriminelle som er litt oppegående vet å benytte seg av dette. Det eneste datalagringsdirektivet oppnår er å forringe privatlivet til vanlig lovlydige mennesker. For de som er lei av snoking kan meldetjenesten Signal anbefales, dette er den sikreste løsningen som finnes per i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734

xyzæøå: det er jo det som er poenget. Å overvåke flest mulig. Unnskyldningen er selvsagt å ta kriminelle. Realiteten er at regimer ønsker alltid total kontroll over hele befolkningen og det er det EU gjør

Lenke til kommentar

Telenor er da en umoden og samfunnsfiendtlig bedrift.

Er vel ingen store bedrifter som ikke er samfunnsfiendtlige i dag?
At Telenor ikke bryr seg om personvern er vel ingen bombe.
Bare å sjekke om man fortsatt har en "min side" hos Telenor det.

Om du var kunde for 10 år siden så har de nok fortsatt "min side" hvor du kan logge inn. Om du ber Telenor slette infoen på "min side" siden du ikke har vært kunde på ørten år så nekter de å slette infoen. Altså følger ikke Telenor lovverket. Men hvorfor skulle de det når det ikke får en eneste konsekvens å drite i lovverket? Dette gjelder alle store bedrifter i dag. Ingen vits i å følge et lovverk som ikke overholdes av myndighetene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...