Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg er student og skal være det de neste 5 årene, og har behov for en ny skolelaptop. 

jeg har fra før Macbook pro fra tidlig 2011. 

Jeg skal hovedsaklig bruke den til studier, men vil også kunne redisgere bilder og ellers generell nettsurfing. 

Jeg har Iphone, og ønkser en smooth overføring av bilder ol. 

Jeg kjøpte den mye macbook Air for omtrent 15.000 i 2019 med det såkallede butteflytastaturet, og ble kjempe skuffet over hvor dårlig det fungerte. Det var ordentlig frustrerende å bruke, da det ofte hoppet over taster, eller lagde doble og triple mellomrom når jeg trykket på spaceknappen. Den kunne også unngå mellomrom selv om jeg hadde trykket. Jeg fikk levert den tilbake, og etter 2 rettingsforøk krevde jeg pengene tilbake. 

Nå er jeg skikkleig usikker på om jeg skal kjøpe Mac eller en annen type laptop, er det noen som  har noen gode råd?

Jeg studerer jus, og er avhengig av å skrive mye. Også er det viktig at tastaturet er behagelig, og at jeg trenger å gjøre minst mulig i forhold til installering av program mv. Og at det er enkelt å navigere i flere vinduer samtidig, og at den reagerer raskt. 

 

Håper det er noen kloke IT- hoder som kan hjelpe meg. ?

Mvh. Kristine

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...