Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest 7b144...f04

Jeg er 100% fri fra sjalusi. Men det har ikke med selvtillit eller noe sånt å gjøre. For meg er det en fetish å dele dama mi. Så alle muligheter som vanligvis byr på sjalusi, gir meg veldig stor glede og spenning i livet mitt. Jeg gleder meg på ekte til hun reiser på jentetur osv. Føler livet mitt er mye lettere enn livet til de som sliter med sjalusi. Blabla noen sier sikkert jævla cuck osv, men det er ikke noe annet enn åpent forhold. Bare at det er enveis.

Så jo, det er mulig, om du får deg en syk fetish. Eller så kan det hjelpe å være et menneske av egen kraft som ikke er avhengig av andre.

Anonymous poster hash: 7b144...f04

Lenke til kommentar

Du må finne ut av hvorfor du er så usikker.

Hva er det som får deg til å føle at du ikke strekker til?

Hvorfor føler du at andre menn truer din posisjon til dama di?

 

Er det noe du kan jobbe med/forbedre deg selv i dine egne øyne for at du skal føle deg mer selvsikker på at du er verdt henne?

Er det noe dere kan snakke om slik at hun kommuniserer sin hengivenhet tydeligere til deg på en måte du godtar?

 

Som de andre skriver så er sjalusi et uttrykk av din egen usikkerhet. Hvis du er selvsikker og kjenner din egen verdi så er det lettere å ha tillit til andre. Så lenge du leser manualen hennes og setter deg inn i hvordan hun fungerer og hva hun vil ha så vil du kunne få ro med deg selv hvis du vet at ingen andre menn kjenner henne bedre enn deg og ingen andre menn kan tilfredsstille henne bedre enn deg. (Og nei - vi snakker ikke bare seksuelt). Kanskje kan en annen mann, ved et fluke, fylle et behov der og da - alle kan være heldige - men du er den eneste som jevnlig og regelmessig kan fylle alle hennes behov så lenge du også får dine.

Lenke til kommentar
Invader Zim skrev (På 22.12.2019 den 1.52):

Du må finne ut av hvorfor du er så usikker.

Hva er det som får deg til å føle at du ikke strekker til?

Hvorfor føler du at andre menn truer din posisjon til dama di?

 

Er det noe du kan jobbe med/forbedre deg selv i dine egne øyne for at du skal føle deg mer selvsikker på at du er verdt henne?

Er det noe dere kan snakke om slik at hun kommuniserer sin hengivenhet tydeligere til deg på en måte du godtar?

 

Som de andre skriver så er sjalusi et uttrykk av din egen usikkerhet. Hvis du er selvsikker og kjenner din egen verdi så er det lettere å ha tillit til andre. Så lenge du leser manualen hennes og setter deg inn i hvordan hun fungerer og hva hun vil ha så vil du kunne få ro med deg selv hvis du vet at ingen andre menn kjenner henne bedre enn deg og ingen andre menn kan tilfredsstille henne bedre enn deg. (Og nei - vi snakker ikke bare seksuelt). Kanskje kan en annen mann, ved et fluke, fylle et behov der og da - alle kan være heldige - men du er den eneste som jevnlig og regelmessig kan fylle alle hennes behov så lenge du også får dine.

Takk for svar.

Det handler garantert om selvsikkerhet og usikkerhet hos meg. Jeg sliter med å finne en metode som fungerer for meg, når jeg ønsker å gjøre noe med det.

Vi har mye bra sammen, men min sjalusi øydlegger mye.

Jeg vil gjøre det som trengs for å bli kvitt dette.

Lenke til kommentar
Taurean skrev (43 minutter siden):

Du må -jobbe- med det. Skriv ned hva som trigger sjalusien. Tenk bakover og skriv ned hva som kan være årsaken. Oppretthold denne prosessen. Da jobber du aktivt med det. Enklere blir det ikke; Vær din egen psykolog.

Mener du at å skrive ned alt som trigger flere ganger? Og hva bør jeg gjøre med det jeg skriver ned?

Lenke til kommentar

Så mange ganger som nødvendig. Til du begynner å skjønne hva som foregår, til du ser et mønster i din egen adferd. Så vil du begynne å se løsninger til hva du kan unngå og hva du bør gjøre.

Du bør holde det helt for deg selv, ikke vise eller si det til noen. Bruk gjerne notisblokk på pc og send filen til egen e-postinnboks når du er ferdig, så slipper du å ha det lagret på pc'en der andre kan finne det. Hvis du har egen e-postinnboks. Hvis ikke kan skylagring være en løsning, men jeg er skeptisk til det på grunn av hacking.

Ellers kan du bare bruke pc'en og lagre filene i en mappe ingen bruker, men da må du huske at de ligger der da, så du ikke glemmer det og andre snubler over dem om 5 år.

Lenke til kommentar
Taurean skrev (49 minutter siden):

Så mange ganger som nødvendig. Til du begynner å skjønne hva som foregår, til du ser et mønster i din egen adferd. Så vil du begynne å se løsninger til hva du kan unngå og hva du bør gjøre.

Du bør holde det helt for deg selv, ikke vise eller si det til noen. Bruk gjerne notisblokk på pc og send filen til egen e-postinnboks når du er ferdig, så slipper du å ha det lagret på pc'en der andre kan finne det. Hvis du har egen e-postinnboks. Hvis ikke kan skylagring være en løsning, men jeg er skeptisk til det på grunn av hacking.

Ellers kan du bare bruke pc'en og lagre filene i en mappe ingen bruker, men da må du huske at de ligger der da, så du ikke glemmer det og andre snubler over dem om 5 år.

Takk, jeg skal gjøre dette. Håper det blir klart for meg om hva jeg skal gjøre. (Ser det ikke helt klart for meg nå).

 

Lenke til kommentar

Dette skriver jeg ikke for å være slem, men det er som med fysisk helse og vektnedgang; Når man ikke har investert ressurser i å håndtere problemet over veldig lang tid, så tar det naturligvis tid å bygge vaner som gir innsikt over problemet. Og det er ikke til å komme unna at det krever fokus over tid. Men det er det riktige å gjøre, for din egen del.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Taurean skrev (2 timer siden):

Dette skriver jeg ikke for å være slem, men det er som med fysisk helse og vektnedgang; Når man ikke har investert ressurser i å håndtere problemet over veldig lang tid, så tar det naturligvis tid å bygge vaner som gir innsikt over problemet. Og det er ikke til å komme unna at det krever fokus over tid. Men det er det riktige å gjøre, for din egen del.

Takk, setter pris på dine kommentarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...