Gå til innhold

Lading av mobiltelefon


Anbefalte innlegg

Hvordan lader du mobilen?

For å bevare batteriet best bør den ikke lades over 80%, den bør heller ikke tappes for under 20%.

Hva gjør du?

Hvor mye har det egentlig å si for kvaliteten på mobilen hvis en for eksempel tenker å ha mobilen i fire år.

Selv ønsker jeg å ta vare på mobilen så godt som mulig, men synes det er tungvint å lade den litt om litt av gangen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+234981

Tidligere telefoner passet jeg på å holde mellom 30-80%. Etter ca 3 år var batteriet så dårlig at jeg ikke orket mer og byttet ut telefonen.  Min nyeste telefon har jeg tenkt å "misbruke" batteriet på så den bruker jeg ned til 15-20% og lader helt opp til 100%. Sistnevnte er ihvertfall mye behageligere, så får vi se på sikt om det straffer seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg har alltid brukt telefonene til de nesten er tomme før jeg plugger de over natten og fullader. Ikke hatt noe batterikrøll.

Den jeg har nå har hurtiglading og har begynt å lade litt hver dag mens jeg dusjer istedet. Merker ikke særlig forskjell, og svekkelser vil jo uansett ikke vises før om lang tid. Har forøvrig blitt skikkelig glad i hurtiglading.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...