Gå til innhold

BullZip installasjon problem


AndersT2

Anbefalte innlegg

Får ikke Bullzip til å fungere.

Jeg lastet ned og installerte, inkludert de 3 tilleggs programmene den ber meg installere.

Fant så ut at den ønsket en driver, som jeg fulgte det jeg fant på nettet, hvor jeg kun fikk valgt A4 størrelse. Må ha A2 for å få frem detaljene når jeg skal skrive ut PDF fra CAD.

Prøvde da å installere den med driveren fra den store Canon skriveren vår, og da får jeg valgt ISO A2 og tonnevis med annet.

Når den har stått å jobbet seg ferdig frem til der jeg normalt velger hva jeg skal kalle filen, så får jeg en feilmelding at den ikke finner application folder, med "Error -2147467259"

Testet BioPDF også, som ser ut til å være identisk program under annet navn. Samme skjer der.

 

Noen som vet hva jeg gjør feil?

 

Har fullt oppdatert Windows 10

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den innebygde gir meg ikke mer enn A3 format, og symboler osv fra CAD blir grøtete og uleslige.

Løsningen fra kollega på det problemet var å bruke A2 format, og da blir de brukenes.

 

 

EDIT: Fikk det til med å bruke CutePDF. Fikk da lagt inn egne størrelser på ark, og justerte de til A0,A1,A2 størrelser

Lenke til kommentar

Har DDS-CAD, ikke mulighet for PDF under eksport.

Må gå via skriver.

 

Funket fint med CutePDF, eneste minuset at etasjen jeg jobbet med brukte 5 minutter på å skrive den ut til A0 format som ble bra.

 

Men fikk lov av sjefen å kjøpe inn ny PC, sliter med dagens bærbare at den ikke tåler å jobbe så mye lokalt på den. (Har alt annet normalt på eksternt skrivebord)

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...