Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2019: Datakomponenter / Hardware

Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
2 hours ago, mafen said:

Oppgraderingspakke - Ryzen 7 3700X

https://www.komplett.no/product/1134124/datautstyr/pc-komponenter/pc-i-deleroppgradering/oppgradering/oppgraderingspakke-ryzen-7-3700x 

Lurer på om det blir overkill for det jeg driver med (Gaming, virtualisering og  programmering)
Har dette fra før https://no.pcpartpicker.com/list/W2wXyk

Du kan evt. gå ned til en 3600X,
beholde samme hovedkort, 
og plukke noe bedre ram,
til en totalt sett lavere pris

Edit: Usikker på akkurat hvilke RAM-brikker du bør plukke, noen andre kan kanskje gi et konkret råd.

Endret av Deimos_Anomaly
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den gikk meg hus forbi da jeg fikk 2x 10 minutter.

Like gøy hver gang noen drar den "butikkene priser varene opp først, og ned til normalnivå". Dette, og Turbo-kortet til 9000-og-noe, er jo gode eksempler på at man får en fantastisk deal iblant, på Black Friday.

Skrevet (endret)
Sitat

Oppgraderingspakke - Ryzen 7 3700X

Nei det blir det ikke, gjør ikke noe med for kraftig pc, selv ville jeg gått for Ryzen 9 3950x selv om jeg driver lite med videoredigering og tyngere oppgaver.

Er morsom å ha kraftig pc i fremtiden så man slipper å oppgradere så ofte. For det blir veldig dyrt.

Endret av LMH1
  • Gjest fjernet fremhevingen av denne emne
Skrevet
LMH1 skrev (17 timer siden):

Nei det blir det ikke, gjør ikke noe med for kraftig pc, selv ville jeg gått for Ryzen 9 3950x selv om jeg driver lite med videoredigering og tyngere oppgaver.

Er morsom å ha kraftig pc i fremtiden så man slipper å oppgradere så ofte. For det blir veldig dyrt.

Støtter deg, men jeg var for treg med å bestemme meg så, det ble solgt ut 

Gratulerer til de 50+ nye ryzen setupene rundt om i norge, så blir det noe på meg på ny året

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...