Gå til innhold

Vi oppgraderer debattplattformen vår


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

frohmage skrev (50 minutter siden):

Jeg tror det ble skrevet i en annen tråd her at bare de med moderatorstatus (eller admin) får kode innlegg selv, men finner ikke innlegget igjen, dessverre ?

Av sikkerhetsårsaker er det kun administratorer som kan se innleggskilden i editoren og skrive inn ren HTML-kode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Runar skrev (2 minutter siden):

Av sikkerhetsårsaker er det kun administratorer som kan se innleggskilden i editoren og skrive inn ren HTML-kode.

Takk, men det er jo synd, da. Mange ting som var enklere når man kunne bruke kode selv. Akkurat nå sliter jeg med å finne ut hvordan jeg legger inn et nytt sitat i en post jeg redigerer. Det var superenkelt før.

Lenke til kommentar
frohmage skrev (5 minutter siden):

Takk, men det er jo synd, da. Mange ting som var enklere når man kunne bruke kode selv.

Som jeg skrev i et annet emne er det en helt annen form for kode nå, så det hadde ikke vært i nærheten av like enkelt som før oppgraderingen.

 

frohmage skrev (5 minutter siden):

Akkurat nå sliter jeg med å finne ut hvordan jeg legger inn et nytt sitat i en post jeg redigerer. Det var superenkelt før.

Hvis du utdyper problemet ditt litt så skal vi nok klare å finne en løsning!

Lenke til kommentar
Runar skrev (39 minutter siden):

Hvis du utdyper problemet ditt litt så skal vi nok klare å finne en løsning!

Supert ? Jeg har akkurat postet et svar på noe i en tråd, men ser at det er et annet spørsmål jeg har glemt å svare på. Jeg ønsker å redigere dette spørsmålet (quoten) og svar inn i posten min. Finnes sikkert en smart løsning, men jeg finner den ikke umiddelbart.

Runar skrev (24 minutter siden):

Nå redigerer du det første innlegget ditt, og limer inn den nye sitatboksen der du ønsker at den skal være. Hvis alt er gjort riktig vil du oppnå akkurat det du beskrev.

Endret av frohmage
Lenke til kommentar
frohmage skrev (1 minutt siden):

Supert ? Jeg har akkurat postet et svar på noe i en tråd, men ser at det er et annet spørsmål jeg har glemt å svare på. Jeg ønsker å redigere dette spørsmålet (quoten) og svar inn i posten min. Finnes sikkert en smart løsning, men jeg finner den ikke umiddelbart.

Jeg skal prøve å forklare dette så enkelt som mulig, men hvis du faller av eller ønsker bildeveiledning, så si ifra! :)

Det du kan gjøre er å trykke på Siter på innlegget du glemte å sitere, slik at du får en ny sitatboks nederst, der du skriver nye innlegg. Så merker du sitatboksen ved å trykke på den mørkegråe linjen øverst i boksen (der det står brukernavn og hvor lenge det er siden innlegget ble skrevet). Da får sitatboksen en mørkeblå kantlinje. Kopier hele sitatboksen med Ctrl + C (eller Cmd + C på Mac).

Nå redigerer du det første innlegget ditt, og limer inn den nye sitatboksen der du ønsker at den skal være. Hvis alt er gjort riktig vil du oppnå akkurat det du beskrev.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...