Gå til innhold

counter strike


_Mag_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Counter-Strike på Xbox er som på PC. Du spiller mot BOT'er eller via Live. Teksturene er evig mye bedre på Xbox, pluss at de ulike brettene har fått en rimelig grundig oppusning utseendemessig (mer dill og dall). Dersom du spiller CS på PC, mistenker jeg imidlertid at frustrasjonen over å måtte spille med vanlig kontroller blir stor. Har du derimot bare Xbox, så kan det absolutt være gøy. Tror det imidlertid har størst verdi på Live.

Lenke til kommentar

Grafikken på CS er utdatert også til Xbox. Rainbow Six 3 er mye bedre på dette punktet.

Ellers så er tempoet i CS høyt, noe som ,etter min mening, bidrar til å ta bort litt av det taktiske elementet. Ikke noe mye sniking akkurat.

 

Har testet det bare noen timer, men ble ikke hekta. Synes Rainbow Six 3 er mye bedre.

Lenke til kommentar

Har spillt CS på PC i ca 3 år og kjøpte det til Xboxen for noen uker siden. Har også RB6 ( et veldig bra spill ), men jeg har ikke spillt det siden jeg fikk CS. Er nå fullstendig hektet på CS, og kontrollen funker faktisk veldig bra, har ikke noe problem å spille med en kontroll, mus og tastatur er selvfølgelig bedre, men det er likt for alle. Synes faktisk det er mer morsomt å spille det på Xbox enn PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...