Gå til innhold

Er det noen som spiller CM03/04 her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis dere er medlem av cmnorge,hva er nicket deres?Mitt er ihvertfall KIL

KIL?!!? Som i : Kongsvinger Idretts Lag??? Isåfall ----> LENGE LEVE :thumbs::yes:

Og for å gå til til Topic: Så har jeg spillt CM serien siden versjon 1 som kom i 94 (????) Eller noe sånnt og har vært med på ALLE versjonene.. HeHe.. "Lett henkta" :p

 

Spiller for tiden 03/04 og har gjort det siden november.. Knallspill!!

 

Er dog ikke melem av CMnorge da..

Lenke til kommentar
siste cm spillet i hvert fall, de som utviklet det kommer nok til å lage et nytt manager spill under et annet navn..

Stemmer det! Tragisk, men sant..På en annen side:

Dette gir jo utviklerne en mulighet til å begynne helt på Scratch og prøve noe litt nytt.. Vet ikke helt om dette er positivt eller negativt. Men kan jo hende vi vil få noe ennå større og bedre fra den kanten senere.. Hvem vet.

 

Det er uannsett en grunn til å feire både jul og nyttår med sørgebånd at det ikke kommer fler Championship Manager spill fremover.

Lenke til kommentar
siste cm spillet i hvert fall, de som utviklet det kommer nok til å lage et nytt manager spill under et annet navn..

Stemmer det! Tragisk, men sant..På en annen side:

Dette gir jo utviklerne en mulighet til å begynne helt på Scratch og prøve noe litt nytt.. Vet ikke helt om dette er positivt eller negativt.

Hvis du ser på CM4 så var det etter min mening en katastrofe, de begynte helt på scratch - noe de etterpå sa aldri skulle skje igjen.

Jeg tror aldri jeg har blitt så skuffa over et spill, det hadde mista all spillbarhet pga uttallige bugs. Inntill jeg har prøvd CM 03/04, som jeg har hørt mye bra om, holder jeg meg til CM01/02.

Lenke til kommentar
Jeg liker best 97/98

Me too! :thumbs:

 

Har spilt med Fiorentina mens jeg har vært på hytta i julen, ble halvferdig med sesong fire. Eneste CMNorge.com er/var brukende til er Konkurransene synes jeg. Er alt for dårlig forum, med alt for mange små dritunger, eller hvertfall folk som oppfører seg slik. Var medlem der før, men jeg meldte meg altså ut derfra rundt Mai/Juni tror jeg.

 

Håper bare konkurransene holder like godt nivå som når Harrii hadde dem.

 

Har forresten spilt CM siden 95/96, hvor 97/98 står som det beste CM-spillet ever etter min mening:)

Lenke til kommentar

Mange timer med CM moro. Ikke medlem av cmnorge ennå.

 

Men jeg tror ikke at det kommer til å bli så mange forandringer når det "nye" cm kommer. Edios eier jo bare navnet og SI sitter på rettighetene på spill koden, så jeg regner og håper at SI fortsetter med den CM vi har i dag, bare under et nytt navn :thumbs: .

Det blir vel bra håper jeg, hvis ikke så har jeg et par tidligere versjoner av spillet liggende. :w00t:

 

Edit: Medlem nå :p samme brukernavn selvfølgelig

Endret av MU26599
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...