Gå til innhold
Vi introduserer SannhetsGPT✨(Beta) ×

Filmbeskrivelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker include...Har nå ei filmregister over filmer jeg har sett. Det skal etter hvert bli tekst til noen av filmene. Små anmeldelser på en måte. Det blir tungvint å ha en include-fil til hver av disse filene....

Har noen eit godt forslag?

Mvh.

Ole Martin

LINK --> www.ompet.net <-- LINK

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Åssen i svarte kommer du på alle filmene du har sett..?

hvorfor er du alltid en av de første til å gå off-topic? :roll: '

back on topic.

du kan jo bare lage en liten fil med bare teksten til anmeldelsen inni. Denne kan du få til å åpne seg i et popup vindu når det trykkes på linken.. er en løsning, om DanielP ikke skulle finne scriptet sitt ;)

Skrevet (endret)
Åssen i svarte kommer du på alle filmene du har sett..?

hvorfor er du alltid en av de første til å gå off-topic? :roll: '

back on topic.

du kan jo bare lage en liten fil med bare teksten til anmeldelsen inni. Denne kan du få til å åpne seg i et popup vindu når det trykkes på linken.. er en løsning, om DanielP ikke skulle finne scriptet sitt ;)

Ja....Takk!

EDIT:

Har bestemt meg for å ha vanlige html filer som kommer som popup når du trykker på filmen. Men er det noen kode som gjør at du kan ha en link som lukker popupen/vinduet???

Endret av omiro
Skrevet

Et godt alternativ er å lære seg mysql, og putte hver film med tilsvarende verdier inn i en database. På den måten har du mange sorteringsmuligheter når du skal skrive ut filmlista.

Skrevet
Har bestemt meg for å ha vanlige html filer som kommer som popup når du trykker på filmen. Men er det noen kode som gjør at du kan ha en link som lukker popupen/vinduet???

Link til javascript:window.close()

Det burde funke :thumbup:

Skrevet
Skal du lukke det fra vinduet som åpnet det så bruker du javascript:[navnet til vinduet].close()

Kan du gi fullstendig link?

Åssn skal han kunne vite (selv om han vet mye) hva du har tenkt å name vinduet ditt? :roll:

Skrevet

Åssn skal han kunne vite (selv om han vet mye) hva du har tenkt å name vinduet ditt?  :wow:

Han kunne vel ha tatt eit eksempel?

Det skal vel vere noe mer enn

javascript:[kontakt.html].close()

....om jeg ikke tar heilt feil!

Skal vel vere noe <a href=""> greier inni bilder i å med at det skal være ein klikkbar link...

Dere forstår tankegangen min? :thumbs:

Mvh.

Ole Martin

Skrevet
<a href="javascript:window.close()">Close Window</a> ?

Det er bare vanlig vinduslukking. enden mener når du skal lukke vinduet fra samme vindu du åpnet det fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...