Gå til innhold

Slik skal Ubisoft fikse Ghost Recon Breakpoint


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hovedfeilen er vel at dette ikke er et spill, men en live service, laget ikke for å gi glede til forbrukerne for som en plattform så UBI kan kreve mer penger.

 

Nå sier ikke jeg at Outer Worlds er verdens beste spill, er visse gameplay saker jeg ikke er helt fan av, men der får man et komplett spill, fiks ferdig og de krever ikke mer penger av deg. 

Nesten som at de har laget et produkt som du gir penger for og da får produktet for pengene. Et rart konsept.

 

Hadde UBI levd i viking tiden ville de ble slått fredløs og jakta ned.

 

Ja hei, se på denne fine pelsen vi har ekte røyskatt.

Wow den var fin, hva skal dere ha for den?

Et sted mellom 60 og 120 sølvmynter.

Det var fryktelig dyrt da, men er sikkert bra.

 

Viking kjøper skin.

 

Noen dager senere,

Hei denne pelsen er ikke behandlet med fett, og den er ubehagelig å gå med.

Nei fett er ekstra bare 20 sølv mynter, så det er bare en mikro betaling, og viss du syns den er ubehagelig å gå med kan du gi meg den  så skal du slippe å gå med den i 20 timer, også bare 20 sølvmynter.

For 60-120 sølvmynter forventer jeg at dere har gnidd den inn med fett og behagelig å gå med.

Nei vi trenger mikro betalinger for å vidreutvikle nye pelser.

Er det ikke de de 60-120 myntene er til?

Nei alle de går rett til jarlen min og hans styre, det er ikke noe penger til overs til å jakte mer skin eller utvilke noe. 

osv osv. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Mislykket og mislykket, selv synes jeg det var ekstremt bra. Ble som en "fortsettelse" til wildlands på mange måter.

Eneste jeg synes er kjipt er siktene på sniper rifler.

Er en del challenges for hver class hvor man skal drepe fiender samt headshots på 400-450m avstand, noe som nesten er umulig med de scopene som er i spillet, maks er 6x.

Samt mikrotransaksjoner da, men som med alle andre spill, ingen tvinger deg til å kjøpe de, så det kan bare være for min del.

Datastyrte medhjelpere er egentlig unødvendig, iløpet av hele storien + endgame følte jeg ikke at jeg trengte hjelp en eneste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...