Gå til innhold

Logitech Playstation2 mini tastatur, brukes på pc?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller du kan kjøpe det på Elkjøp, og teste selv, funker det ikke, så bare ta det med tilbake innen 30 dager og si at du ikke likte det, de trenger ikke mer forklaring enn det. Få pengene igjen eller bytt i ett annet tastatur som funker.

Jeg har gavekort på spaceworld u see ;)

Liker ikke å lure dem med og kjøpe det bare for å prøve.

Lenke til kommentar

Tviler på at det funker. Ifjor jul prøvde jeg et PS2 ratt på en PC (USB) det funket ikke.

Mulig at problemet var drivere.... Husker ikke alle detaljer i farten.

 

Men på den annen side. Hvor finner jeg et slikt mini-tast i det hele tatt? Jeg har vært på utkikk etter et slikt i noen år nå. Det nærmeste jeg har kommet er et Siemens tast. Det er det eneste jeg har funnet med norsk tegnsett. Problemet med det er at delete/home/end/inst./pgup/pgdwn er "feil". Alle tastene er "over" hverandre. 2 i bredden og 3 i høyden.

Lenke til kommentar

Jeg ville tru at dette tastaturet funker til PC. Men det er engelsk tasteoppsett dog :(

 

Jeg får hvertfall koblet mitt tastatur som fulgte med iMac'n til pcen min, funker glimrende :) Så da ville jeg tru PS2 tastaturet ville funke og. (ikke missforstå PS2, jeg mener altså Playstation2 ;) )

Lenke til kommentar
In your dreams duster, et tastatur for playstation 2 laget for playstation 2, til å brukes til playstation 2, ER et tastatur for playstion 2, jeg har talt, takk for meg!!

"No var du kjempe smart!"

 

Tastaturet er laget til PS2 ja, men den har USB.

 

Har et ratt til PC, det funker på PS2 og. En kamerat av meg har ratt til PS2, og det funker på PC. Jeg har et tastatur til en iMac, og det funker på PC.

 

Så hvorfor i huleste skal ikke et PS2 tastatur kunne funke til PC?

Lenke til kommentar
In your dreams duster, et tastatur for playstation 2 laget for playstation 2, til å brukes til playstation 2, ER et tastatur for playstion 2, jeg har talt, takk for meg!!

Mest usaklige kommentaren jeg har hørt, også av en moderator. Skuffende :no:

 

edit : han var jo ikke mod. hadde bare pen liten HW.no avatar :lol:

Men den var like usaklig og teit fordeom :mad:

Endret av bambam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...