Jump to content
GråGardin

Battlefield 5 PC (SniperFemDom søker venner)

Recommended Posts

Hei!

Jeg er en typisk a4-dame - i slutten av 30-åra, nygift med en flott mann (som desverre ikke spiller BF5) abbonent av "Vi i Villa", kjøper barneklær og vet alltid hvor det er tilbud på agurk. Jeg lever et veldig tradisjonelt, middelklasse liv, der sminke, sengetøy, og den nye kjernefamilien blir diskutert hyppig i mine venninnekretser. Så nå har jeg tatt opp gamer-interessen min igjen. Jeg kjøpte Battlefiel 5 for en uke siden, og er allerede hekta! Men jeg savner (fra min tid i BF2-verden) follk å spille med. Jeg er så langt fortsatt "noob", men lærer fort, og har masse tid til å spille. Spesielt i partallsuker - for ja, du vet, da er ungene borte. :D

Det jeg håper å finne er noen som kan spille med meg i squad, ta meg under ens vinger nå i starten, så jeg får dette litt mer tilbake i fingrene, og etterhvert bare ha det sykt kult "on the battlefield".

Håper det er noen her ute som er gira på å spille sammen med meg! :D Ta kontakt!

Edited by GråGardin
  • Like 3

Heisann.

Jeg er med i en norsk BF klan som har vært aktiv siden 2006(BF2), fremdeles aktiv(BFV).

Vi er en hyggelig og dyktig gjeng karer(20-48år) som spiller BFV fast hver fredagskveld, spiller litt i ukedager også.

post-210502-0-70738200-1572359371_thumb.png

Vi bruker Discord, mic er must!

Er bare å prøve oss ut SniperFemDom og Timmern666, bli med i våres platoon!

Vi digger folk som har sans for PTFO!

Mitt Origin nick: JetzBullet

• Like 2

Annonse

Det jeg håper å finne er noen som kan spille med meg i squad, ta meg under ens vinger nå i starten, så jeg får dette litt mer tilbake i fingrene, og etterhvert bare ha det sykt kult "on the battlefield".

Håper det er noen her ute som er gira på å spille sammen med meg!  :D Ta kontakt!

Om du ikke har noe imot å snakke engelsk så kan du sikkert join meg og mine venner. Sender deg discord link dersom du er interessert.  :)

Edited by Omnia vincit amor