Gå til innhold

Dual-view

Swifty

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Har et Geforce 4 Ti4200 kort. Har tidligere fått til å koble til tven til dette, men nå får jeg det ikke til (har nettopp formatert).

Får rett og slett ikke farger på tven... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, har ikke hatt det problemet før.

Noen forslag?

Endret av Swifty
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er et problem som er besvart mange ganger før. Ta et søk på 'tv' og du finner flere tråder som omhandler manglende farger på tv'en.

God Jul :xmas:

Skrevet (endret)
Dette er et problem som er besvart mange ganger før. Ta et søk på 'tv' og du finner flere tråder som omhandler manglende farger på tv'en.

God Jul  :xmas:

Finner ikke noen :( når jeg tenker meg om så tror jeg at jeg har hatt noe lignende problem før, men kan ikke huske hva jeg gjore... :blush:

Men kan det være feil pal innstilling? finner ikke hvor jeg skal stille på det...

(Driver:6.14.10.5303)

EDIT: Trykkfeil

Endret av Swifty
Skrevet

Bruker du s-video eller kompositt videosignal? Hvis du skal bruke S-video må du forsikre deg om at TVen støtter dette. Ellers må du nok bruke kompositt.

Husk at det er PAL-B du skal bruke.

Skrevet
Bruker du s-video eller kompositt videosignal? Hvis du skal bruke S-video må du forsikre deg om at TVen støtter dette. Ellers må du nok bruke kompositt.

Husk at det er PAL-B du skal bruke.

Bruker pal-b ja, bruker s-video utgangen...og har fått det til før, så det er ikke det at tven ikke støtter dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...