Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Trenger tips til firma for totalrenovering av bad i Oslo


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Vi skal renovere badet vårt som sikkert ikke har blitt pusset opp siden 70-tallet. Det er et forholdsvis lite bad på ca. 3,2 kvm i en brl leilighet i Oslo. Krav fra borettslaget: 

 

Krav fra brl:

- Det må utarbeides en prosjektbeskrivelse som må godkjennes av styret i brl før oppstart.

- Minimumskravene til TEK 17 skal følges.

- 3. parts kontroll ved ferdigstillelse.

- Slukk pigges fram og byttes (borettslaget vil kompensere for dette, da dette er borettslagets vedlikeholdsansvar, etter nærmere fastsatte regler).

 

Noen som har tips til aktuelle bedrifter for dette? La nettopp ut jobben på mittanbud og har allerede blitt kontaktet av bedrifter som virker litt "shady". Hva burde jeg forresten forvente at dette vil koste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har tips til aktuelle bedrifter for dette? La nettopp ut jobben på mittanbud og har allerede blitt kontaktet av bedrifter som virker litt "shady".

Har ingen tips (bor ikke i Oslo), men har tidligere lagt ut jobber på både mittanbud.no og anbudstorget.no, og så godt som alle jeg fikk kontakt med der gikk i kategorien "shady" eller verre. Jeg ville heller kontaktet 3-4 lokale bedrifter, og gjennomført en tilbudskonkurranse mellom dem. Spesifiser nøyaktig hva du vil ha, be leverandørene prise det du ev. ikke har tatt med, og velg den leverandøren som gir deg best tilbud (ikke nødvendigvis laveste pris). Du kan også sjekke med borettslaget om de har erfaring med firma fra andre beboere.

Endret av zanta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...