kosh Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 Noen russere har laget et Babylon 5 freeware spill som nå er tilgjengelig for nedlasting på http://ifh.firstones.com , anbefales!
SirGalrim Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Nå vet jeg hva jeg skal laste ned straks jeg kommer ned på hybelen igjen!!!
bamsefar Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Litt dumt at de ikke hadde noen screenshots, slik at vi kunne sett på noen bilder før vi evt. nedlaster spillet. Vel, har de holdt på i 2 år med dette og det er gratis så kan jeg hvertfall prøve det. Kan si i fra om 40 min om det er noe å laste ned. *Glede seg*
bamsefar Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 (endret) Greit, enten så er det et hav med bugs i dette spillet eller så er det rett og slett for avansert for meg. Å manøvrere i hyperspace er et rent mareritt, og combat er sinnsykt vanskelig. Uansett så er det en major bug i det andre missionet. Missiler som skal fyres av mot en enemy cruiser, detonerer 2m fra skipet de blir skutt ut fra og hovedcruiseren din som MÅ holdes over en hvis hullprosent blir ødelagt fort som fy. I tillegg så hakker dette missionet siden rundt 20-30 missiler eksploderer i hvert eneste sekund. Communication loggen blir spammet siden det eneste du ser er: "missile destroyed" eller noe slikt. Det kunne vært bra, men dette ødelegger. Kommer jo ikke videre i storyen.. EDIT: Glem det, min egen feil. Infinitive Ammo ødelegger vist litt. Ganske kult når du kommer inn i det, men så utrolig kort! Endret 27. desember 2003 av bamsefar
kosh Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Skrevet 28. desember 2003 er tross alt bare en "prequel demo", og alle spill har bugs og selvsagt er det vanskelig å manøvrere..vi snakker om newton fysikk her..ikke Wing Commander arcade manøvrering Kvaliteten vil jeg påstå ikke er noe å utsette på med tanke på at det er et freeware spill. Får bare håpe det blir videreutviklet.
kosh Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Skrevet 28. desember 2003 for screenshots anbefales: http://forums.firstones.com/showthread.php?s=&threadid=5038
bamsefar Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 er tross alt bare en "prequel demo", og alle spill har bugs og selvsagt er det vanskelig å manøvrere..vi snakker om newton fysikk her..ikke Wing Commander arcade manøvrering Kvaliteten vil jeg påstå ikke er noe å utsette på med tanke på at det er et freeware spill. Får bare håpe det blir videreutviklet. Hvis ikke jeg misforstå så var vel dette alt som de hadde laget? Klarte hvertfall ikke å finne noe stoff om noe videreutvikling. Men det sto jo "To be continued" så det er jo håp.
SirGalrim Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Nei det her var bare en prøvesmak! Fan-utviklere liker tydelgivis å gjøre det slik! (m.t.p. blant annet MMT også) Sjekk forumet deres om du tviler
rivaldo Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 syntes de hadde klart å få til stemmningen ganske bra. grafikken var grei den. Eneste var bugs, men sånt tåler man på dette stadiet, og menyene så litt amatør ut. Resten var bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå