Gå til innhold

Babylon 5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt dumt at de ikke hadde noen screenshots, slik at vi kunne sett på noen bilder før vi evt. nedlaster spillet.

Vel, har de holdt på i 2 år med dette og det er gratis så kan jeg hvertfall prøve det. Kan si i fra om 40 min om det er noe å laste ned.

*Glede seg*

Skrevet (endret)

Greit, enten så er det et hav med bugs i dette spillet eller så er det rett og slett for avansert for meg. Å manøvrere i hyperspace er et rent mareritt, og combat er sinnsykt vanskelig.

Uansett så er det en major bug i det andre missionet. Missiler som skal fyres av mot en enemy cruiser, detonerer 2m fra skipet de blir skutt ut fra og hovedcruiseren din som MÅ holdes over en hvis hullprosent blir ødelagt fort som fy. I tillegg så hakker dette missionet siden rundt 20-30 missiler eksploderer i hvert eneste sekund. Communication loggen blir spammet siden det eneste du ser er:

"missile destroyed" eller noe slikt.

Det kunne vært bra, men dette ødelegger. Kommer jo ikke videre i storyen.. :(

EDIT: Glem det, min egen feil. Infinitive Ammo ødelegger vist litt.

Ganske kult når du kommer inn i det, men så utrolig kort!

Endret av bamsefar
Skrevet

er tross alt bare en "prequel demo", og alle spill har bugs :)

og selvsagt er det vanskelig å manøvrere..vi snakker om newton fysikk her..ikke Wing Commander arcade manøvrering :)

Kvaliteten vil jeg påstå ikke er noe å utsette på med tanke på at det er et freeware spill. Får bare håpe det blir videreutviklet.

Skrevet
er tross alt bare en "prequel demo", og alle spill har bugs :)

og selvsagt er det vanskelig å manøvrere..vi snakker om newton fysikk her..ikke Wing Commander arcade manøvrering :)

Kvaliteten vil jeg påstå ikke er noe å utsette på med tanke på at det er et freeware spill. Får bare håpe det blir videreutviklet.

Hvis ikke jeg misforstå så var vel dette alt som de hadde laget?

Klarte hvertfall ikke å finne noe stoff om noe videreutvikling.

Men det sto jo "To be continued" så det er jo håp.

Skrevet

syntes de hadde klart å få til stemmningen ganske bra. grafikken var grei den. Eneste var bugs, men sånt tåler man på dette stadiet, og menyene så litt amatør ut. Resten var bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...