Gå til innhold

Over 2 millioner bruker Digipost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver "bruker" av digipost har i fått i snitt 50 meldinger, 17 av dem bare siste året. Det blir betyr at for en vanlig bruker går det måneder mellom hver melding i digipost.

• Liker 4
Skrevet

Ja, men det er faen meg ikke frivillig!

Jo, det er det. Jeg har med vilje unngått digitale postkasser da jeg mener epost + lenke til AltInn eller tilsvarende, bak BankID, er mye bedre.

• Liker 2
Gjest Slettet-Pqy3rC
Skrevet

Digipost er en underlig ting. Ramler liksom mellom alle stoler, både teknisk og praktisk.

Skrevet

Jo, det er det. Jeg har med vilje unngått digitale postkasser da jeg mener epost + lenke til AltInn eller tilsvarende, bak BankID, er mye bedre.

"eller tilsvarende" er vel nettopp det Digipost er?   

Du får jo beskjed på mail at det er kommet post i Digipost. 

Skrevet

Kan noen av dere som benytter Digipost fortelle meg om det er enkelt å svare på en melding man har fått i Innboksen?

Slik som man av og til gjør med vanlig e-post, og helt uten av avsender av den oppprinnelige meldingen har tilrettelagt noe spesielt for toveiskommunikasjon?

Skrevet

Niks her bruker jeg ikke DigiPost og har ingen planer om det heller.

Vil de sende meg noe dokument elektronisk så kan de få min offentlige nøkkelen slik at de kan sende det på epost.

Hvis ikke? Da får de sende det i posten :D så streng er jeg.

Gjest Slettet-t8fn5F
Skrevet

Digipost er flott. Da slipper jeg å reise 1500 kilometer for å få fysiske brev som er sendt til min bostedsadresse. I stedet kan de sendes elektronisk til meg uten at jeg trenger å spre mailadressen min til alle tvilsomme firmaer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...