Gå til innhold

Nye høytalere!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sc0oT Skrevet 25/12/2003 : 16:42     Som sakt, jeg har et av disse Z- moddellene fra Logitech. og jeg synes de er DRITT!!

 

Det kommer jo helt ann på hva du sammenligner med. Eg har sjølv z-680 og er svert fornøy tatt i betrakning at det kun kostet 3k. Selfølgelig kan du få mye bedre men da må du betale for det. eit "seriøst" 5.1 anlegg kan jo fort komme på 50k :cry:

 

Og eg vil selfølgelig anbefale deg å kjøpe z-680.

Endret av GulliveR
Lenke til kommentar

Jeg har akkurat kjøpt 7.1 systemet til creative :thumbup: Vet jo at du ikke har lydkort som støtter det men det er vel mulig å la det være lik lyd i 4 høytalere? *litt usikker* koster faktisk ikke mere enn 1015,- på vsdata. Var en test av de på dinside.no for en liten stund siden. Var visst veldig bra så lenge du ikke skulle ha det som "stue anlegget" ditt.

Lenke til kommentar
Krø||e:

 

Det er ikke akkurat det samme for 1000 mindre. Z-680 har blant annet en masse dekodere i den fine lille boksen, slik at man koble den direkte til tv, dvd spiller, playstation, x-box osv. Stort pluss, om du spor meg.

joda, men lyden er den samme....de samme høytalerene og den samme subben (oki, 3 watt mer).....det er et klart pluss at du kan koble til xbox, ps2 osv...noe jeg savner opå Z-560....men er det virkelig vært 1000 kr?....begge 2 er utrolig gode annlegg me tanke på prisen :yes:

Endret av Krø||e
Lenke til kommentar

Jeg har Logitechs Z-560, og er utrolig fornøyd, og vil tro at det ikke er noe trinn ned for Z-680... Z-540 er som sagt noe dritt om du sammenligner det med noen av de overstående modellene til Logitech, men likevel et greit anlegg.

 

og en ting til:

Har z-680 og det er en utrolig fine høytallere til alt. Bra sourrund og fet bass.

Yter max, stor forskjell på 560 og 680. Har en spissverdi på 1000W

 

Det er ikke store forskjellen på 560 og 680 ytelsesmessig... 680 har en senterhøyttaler, annen finish, og volumkontroll med innebygd dekoder.. that's it!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...