TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juli Forfatter Skrevet 19. juli (endret) Da var det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg til i morn? 🎮🎮🤔 Liten del av Ps5 hylla min: Outriders Worldslayer The Ascent Alice Gear Aegis CS: Concerto of Simulatrix Tormented Souls Soulstice Pga2K23 Morbid: The Lords Of Ire Blasphemous 2 Teenage Mutant Ninja Turtles (Arcade) (The Cowabunga Collection) Endret 19. juli av TheDarkSycamore - SCM 2
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juli Forfatter Skrevet 19. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (På 11.10.2022 den 17.16): Nå får jeg ikke lengre endret første post i denne tråden. 😔 Jeg har oppfattet feil om angående "Grunn for redigering" greia i første post. Så her etter oppdatere jeg lista mi via min egen nett side. Ny streame kalender: ┌──────────┬───────────┬──────────┐ │----Fre/Fri-----│----Lør/Sat------│----Søn/Sun---│ ├──────────┼───────────┼──────────┤ │---ca-19.00----│---ca - 19.30--- │---ca-20.00----│ └──────────┴───────────┴──────────┘ Playstation hylla mi: (Har kun mulighet til å streame Ps4 og Ps5 spill.) Ps2 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453403951 Ps3 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453405274 Ps4 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404006 Ps5 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453410777 Xbox One X hylla mi: (Denne Xbox hylla her vil ikke bli større.) Xbox One hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404069 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli Vi ønsker oss: Outriders Worldslayer.👨🦰👩🦰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juli Forfatter Skrevet 19. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi ønsker oss: Outriders Worldslayer.👨🦰👩🦰 Oki 👍 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (8 timer siden): Oki 👍 👨🦰👩🦰👍👍
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juli Forfatter Skrevet 20. juli (endret) OMyre skrev (1 time siden): Spille gjennom Halo Infinite, Campaign på nivå «Legendary» Jeg har dessverre ikke det spillet. 😒 Du får bedre napp hvis du velger spill fra selve spillhylla mi. Du finner hele spillhylla mi øverst på hver side eller de småe delene fra spillhylla mi som jeg har delt, sånn at du slipper og gå igjennom absolutt hele spillhylla mi. Jeg deler alltids en liten del av spillhylla mi hver lørdag. 😏 Endret 20. juli av TheDarkSycamore - SCM 1 1
OMyre Skrevet 20. juli Skrevet 20. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (56 minutter siden): Jeg har dessverre ikke det spillet. 😒 Du får bedre napp hvis du velger spill fra selve spillhylla mi. Du finner hele spillhylla mi øverst på hver side eller de småe delene fra spillhylla mi som jeg har delt, sånn at du slipper og gå igjennom absolutt hele spillhylla mi. Jeg deler alltids en liten del av spillhylla mi hver lørdag. 😏 Takk for svar, da anbefaler jeg at du kjøper deg en Xbox og prøver.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juli Forfatter Skrevet 20. juli (endret) OMyre skrev (2 timer siden): Takk for svar, da anbefaler jeg at du kjøper deg en Xbox og prøver. Jeg har Xbox, men jeg er ikke fan av den konsollen. 😒 Jeg er mer Playstation fan. 🎮 Endret 21. juli av TheDarkSycamore - SCM 2
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juli Forfatter Skrevet 23. juli OBS: Det blir ikke streaming i det hele tatt nå kommende søndag. Pga jeg har meldt meg på Magic: The Gathering - Edge Of Eternities Prerelease. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juli Skrevet 23. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): OBS: Det blir ikke streaming i det hele tatt nå kommende søndag. Pga jeg har meldt meg på Magic: The Gathering - Edge Of Eternities Prerelease. Tusen Takk, for at du gir beskjed. Det setter vi stor pris på.👨🦰👩🦰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. august Forfatter Skrevet 2. august (endret) Da var det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg til i morgen? 😃🎮🎮 Endret 2. august av TheDarkSycamore - SCM 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. august Skrevet 2. august Vi ønsker oss: The Ascent.👨🦰👩🦰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. august Forfatter Skrevet 2. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Vi ønsker oss: The Ascent.👨🦰👩🦰 Den er grei. 😃👍 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. august Skrevet 2. august TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden): Den er grei. 😃👍
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. august Forfatter Skrevet 8. august Da var det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg til i morn? 😏🎮🙃 Liten del av Ps4 hylla mi: Street Fighter (30th Anniversary Collection (Orginal)/SF V - Arcade Edition (3D utgave)) Doom 1 (Slayers Collection) Doom 2 (Slayers Collection) Tetris Effect Skyrim VR Saints Raw IV & Gat Out Of Hell Street Fighter III:3rd Strike (30th Anniversary Collection) Devil May Cry 2 (HD Collection) Devil May Cry 3 (HD Collection)
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. august Skrevet 8. august Vi ønsker oss: Devil May Cry 3 (HD Collection).👨🦰👩🦰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå