Gå til innhold

Bloomberg: – iPhone får AI-fotografering, bedre video og bedre vanntetting


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7

Men de Sony hørlurene du snakker om støtter jo ikke det, men Bose og for eks Jabra for å ta noen eksempler kobler til dette uten å måtte koble fra slik du sier.

Og sånn btw, så burde sømløshet slik Apple vil ha det egentlig handle om at alt fungerer sammen, ikke bare Apple enheter.

Sånn sett er både Microsoft og Android mer sømløst enn Apple systemet, det krever bare litt mer oppsett.

 

 

At det "krever litt mer oppsett" er ikke sømløshet, det er det motsatte av sømløshet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Ja, hvis du er opptatt av at det bare skal fungere med ting fra samme produsent så er dette sikkert sømløst for deg.

 

 

Nei, men jeg er opptatt av at ting bare skal fungere, uavhengig av hvem som er produsenten. Så du må lære deg hva ordet betyr før du bruker det. At det er vanskeligere å få ting til å fungere bra sammen når det er mange ulike produsenter i bildet er selvsagt, og noe Apple  dermed kan kontrollere mye bedre. Så kan du heller velge å ikke like det, men det forandrer dessverre ingenting.

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Nei, men jeg er opptatt av at ting bare skal fungere, uavhengig av hvem som er produsenten. Så du må lære deg hva ordet betyr før du bruker det. At det er vanskeligere å få ting til å fungere bra sammen når det er mange ulike produsenter i bildet er selvsagt, og noe Apple dermed kan kontrollere mye bedre. Så kan du heller velge å ikke like det, men det forandrer dessverre ingenting.

Som du sier i første setning så er jeg opptatt av at ting bare skal fungere, uansett produsent.

Og da er det slik at Apple snakker bra med Apple, og dårlig med alle andre.

Mens de andre snakker bra med hverandre, selvom det er forskjellige produsenter, og i tillegg greit med Apple.

De andre er jo faktisk villige til å forandre det, og har kommet veldig langt.

Jeg sier ikke at jeg ikke liker det, jeg bruker ting om hverandre og det fungerer stort sett bra sammen.

Denne diskusjonen går ikke på hva jeg velger å like og ikke like, for jeg liker det meste som bare fungerer.

Men sømløshet skal være sømløst, uansett, uten sømmer.

Interopelabilitet er noe som skal ligge til grunn for at noe skal kalles sømløst, utrykket sømløst i IT er basert på Interopelabilitet, og da er ikke Apple sømløst.

 

Jeg orker ikke trekke denne for langt, men selvom Apple selv og diverse tek og it medier i Norge kaster om seg med uttrykket sømløst", så betyr ikke det at dem bruker det riktig.

Helt enig med deg, veldig greit å sette seg inn i hva ting betyr, eller i denne sammenhengen, burde bety.

Endret av lylu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Busslomma forblir ja. Ikke noe reduksjon i størrelsen på den heller nei.

Bryr dere Apple haterne dere virkelig SÅ mye om «busslomma»? Jeg tror ikke det. Det er vel heller for å ha noe å klage på for å kunne slå fast enda en gang at «æsj, Apple er noe dritt. Android er best!!!» Uansett hva Apple hadde gjort hadde dere funnet en feil som gjorde at dere bare ikke kunne bruke det. Selv om mange Android telefoner også har en «busslomme» av noe slag. Og flere av dere har sikkert en sånn en. Men selvfølgelig er busslomme greit, bare det ikke er Apple sin.

Føler det samme, mye unødvendig hat mot apple. Selv har jeg gått for en mobil med busslomme selv om jeg totalt var imot det, tar kanskje opp unødvendig mye plass men får utrolig bra bilder med Huawei Mate 20 Pro så kan egentlig ikke klage for og være ærlig.

 

edit: Lite plass, som kun 1-2 notifikasjoner / ikoner.

Endret av MultiGamerClub
Lenke til kommentar

Føler det samme, mye unødvendig hat mot apple. Selv har jeg gått for en mobil med busslomme selv om jeg totalt var imot det, tar kanskje opp unødvendig mye plass men får utrolig bra bilder med Huawei Mate 20 Pro så kan egentlig ikke klage for og være ærlig.

 

edit: Lite plass, som kun 1-2 notifikasjoner / ikoner.

Forskjellen er jo at på mate 20 Pro så kan du skjule hakket på en skikkelig god måte. Det har såvidt jeg vet ikke iPhone mulighet til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...