Gå til innhold

9to5Mac: – Apples Arcade-tjeneste skal koste 5 dollar i måneden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så som løsningen til Humble-bundle, bortsett fra å være plattformslåst, samt begrenset av laveste maskinvarekrav og inndatametoder? Hvorfor?

Antar på forhånd at Apple i kjent stil vil forsyne seg grovt fra innholdsskapere.

Endret av Spetsnaz

MrMamen: Au! Rettet nå. Det var dessverre aldri "mitt" spill i utgangspunktet, så historieløs som jeg er så jeg feil slippdato da jeg sjekket. Var mer opptatt av Tex Murphy og co. den gang :)

Men det nye ser jo veldig spennende ut.

Det står fortsatt 2009, det var da BASS kom til iOS tror jeg. Tex Murphy var (er) også konge!

"Sci-fi-spillet Beyond a Steel Sky blir oppfølgeren til gamle Beneath a Steel Sky som kom i en gjenutgivelse for iOS i 2009." <- Skrev den om for å endre minst mulig på den - historikken til tittelen på iOS-plattformen er jo også interessant, gitt at det nå er der den nye skal bo eksklusivt (i hvert fall en stund).

Full rettelse i bunn av artikkelen.

Og jah. Pandora Directive og Under a Killing Moon kan noen godt få lov til å fornye/bygge videre på. En Max Payne som ikke er fantasiløs shooter hadde også gjort stas på nittitallet :)

Husker jeg kikket på traileren på 90-tallet. Var ikke så veldig imponert av det jeg så da.

Ellers, så gjør vel Apple tabbe med å låse seg inne i sitt eget spillunivers. Det er så mange flere millioner spillere å ta av en Apple-maskinvarebrukere.

Endret av G
  • Opprett ny...