Gå til innhold

Elektrisk sparkesykkel


mr.wolf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt S420 om det hjelper noe? Hva lurer du på?

Vet ikke om styret på S420 og S600 er likt. Men på min S600 så er de ytterste leddene på styret veldig slarkete. Fra der man kan klappe armene på styret sammen. Lurer på om det er noen måte å få strammet disse på? Finner ingen løse skruer.
Lenke til kommentar

Ja, de var sånn på mine også. Ikke veldig, men nok til å faktisk gi litt utrygg balanse ved høy fart. Dog det er noe man kan bli vant til.

 

Det er visst noe man kan skru til der på styret, men jeg fant det heller ikke. Jeg solgte min etter 2 ukers eie pga harde dekk og jeg hadde egentlig ikke behov for en så kraftig maskin.

 

Anbefaler å ta bilder og sende mail til kundeservice. Post gjerne her om du får til noe.

Lenke til kommentar

Ja, de var sånn på mine også. Ikke veldig, men nok til å faktisk gi litt utrygg balanse ved høy fart. Dog det er noe man kan bli vant til.

 

Det er visst noe man kan skru til der på styret, men jeg fant det heller ikke. Jeg solgte min etter 2 ukers eie pga harde dekk og jeg hadde egentlig ikke behov for en så kraftig maskin.

 

Anbefaler å ta bilder og sende mail til kundeservice. Post gjerne her om du får til noe.

Ja synes det er veldig ubehagelig. Vurderer å selge min også. Synes rett og slett den er litt skummel å kjøre med. Vanvittig kraftig. Skal prøve å få sendt en videosnutt til kundeservice og skal poste her hvis jeg finner ut av det.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er de noe bra? Hvor lenge føles det ut som den vil vare? Vurderer å kjøpe en.

 

Kan godt svare ut fra min opplevelse av S420, i tillegg til det jeg har skrevet i tråden før?

 

De er temmelig solide. Éneste jeg har å si på kvaliteten er at den boksen du står på, den er hul, og inni den ligger elektronikk, motor og alt mulig. Jeg åpnet den aldri for jeg hadde ikke behov for det. Den kan riste og skramle litt når du kjører over humpete terreng, men ikke så mye at det er en veldig stor plage, men det kan gi en følelse av at den ikke tåler det så godt, men jeg tror den gjør det. Den er mer solid enn den kan virke.

 

Ja ellers føles den veldig solid bygd, jeg tror den vil tåle mye bruk over lang tid. Kjøp en modell med luftfylte hjul, dog det kan øke risiko for punktering under fart, og da spesielt høy fart, så kan du kjøre over ujevnt terreng med den. Med harde hjul så blir det nærmest en umulig oppgave og i beste fall en prøvelse. Du slipper dog risiko med punktering, du kan kjøre fort uten å bekymre deg særlig mye om å punktere. Så dette er en avveiningssak hvor du må vite hvor du skal bruke den og hvilket underlag du skal kjøre på. Du kan ikke kjøre på ujevne grusveier og skogsstier med en modell med harde hjul, selv om den har mer enn nok kraft til det.

 

Jeg bør også nevne at de veier sitt. S420 veide 28 kg, og den krevde litt krefter å bruke. Man blir dog vant til det, man lærer seg å ta litt lange svinger og bremse når man må.

 

De har enorm batterikraft og du kan kjøre veldig langt med dem.

 

Du bør huske at de bør lades utendørs, da det har vært episoder med batteri som har sprengt ut av det blå, og det er livsfarlig hvis det skjer innendørs. Det står i bruksanvisning at de skal lades utendørs, så jeg mistenker at dette kan påvirke forsikring. Men vet ikke da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...