Jump to content
Krimt3k

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2020

Krimt3k

Tråden stenges for nye kommentarer 17.08.20.

Message added by Krimt3k

Recommended Posts

Hvis noen er interessert i å finne en plass å bo i Bodø sammen med meg, ta kontakt på melding ? J- 22 år

steistuh skrev (2 minutter siden):

Hvor er det dere finner snittet?

Det står hvs du trykker på poeng inne på søknaden din.

Stavern : 51,7
Oslo: 55
Bodø 49,8

Nordmann1990 skrev (4 minutter siden):

Ok, dilemma. Skal man velge Stavern eller Bodø?

Bodø! Virkelig! Fantastisk plass og skole. Og hvis du er fra Østlandet så grip muligheten til å ta to år i nord! Anbefales på det sterkeste!

Jeg kom inn i Bodø, hvis noen har lyst å finne bolig i Bodø sammen. Send meg en melding hvis du/dere er interessert.

- gutt 23

Edited by Blipp2

Er på 5 plass på venteliste i Stavern. Er det noe jeg kan håpe vil holde til å komme inn i Stavern eller burde jeg søke på leilighet i Bodø?

Ooo0o skrev (11 minutter siden):

Er på 5 plass på venteliste i Stavern. Er det noe jeg kan håpe vil holde til å komme inn i Stavern eller burde jeg søke på leilighet i Bodø?

Hva er snittet ditt? Har hørt om folk som har vært på 15. plass og kommet inn tidligere, men vet ikke om det var i Stavern..

Happyfish skrev (Akkurat nå):

Hva er snittet ditt? Har hørt om folk som har vært på 15. plass og kommet inn tidligere, men vet ikke om det var i Stavern..

Er 51,6 så er rett under poenggrensen.

Ooo0o skrev (4 minutter siden):

Er 51,6 så er rett under poenggrensen.

Tør ikke si noe sikkert, men da tipper jeg at du kommer inn altså :) Flere i Stavern som du kan betale depositum til også takke nei og få tilbake pengene hvis du ikke kommer inn

Åpen for å dele leilighet med noen i Bodø:) Ta kontakt på melding om du er interessert

- jente 21

StudentSOF skrev (2 timer siden):

Bodø! Virkelig! Fantastisk plass og skole. Og hvis du er fra Østlandet så grip muligheten til å ta to år i nord! Anbefales på det sterkeste!

Enig der, ingen som jeg kjenner som har angret på at de valgte Bodø :) uavhengig av om de er fra Bærum eller Trondheim eller hvor de måtte være fra.

Trenger du eller kjenner du noen politistudenter som trenger en leilighet i Bodø til høsten? 

En ferdig møblert 3-roms sokkelleilighet med beliggenhet sentralt på Mørkved er ledig for leie skoleåret 20/21. Leiligheten ligger i Kongleveien 11, omtrent fem minutters gange fra Politihøgskolen, dagligvare, treningssenter og lysløype. 

Månedsleie: 8000,- 

Inneholder: Ett soverom, stue, kjøkken, bad og lagerrom. Badet er varmebellagt. Internett og kabel-tv er inkludert. Abonnement for strøm tegnes av leietaker. Husdyr kan diskuteres med utleier. 

Ved interesse kontakt telefonnummer - 41422733 

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...