danielhoifodt Skrevet 11. august 2019 Skrevet 11. august 2019 Hei, Mitt navn er Daniel Høifødt og jeg har begynt ny youtube kanal. Den skulle egentlig være om web-utvikling, men det var så gøy å filme at tur til skauen ble med. Jeg var å plukket sopp med mor og far og det ble til en nesten 8 minutter lang video som er redigert selvsagt. Se den på youtube, og abboner gjerne på kanalen min hvis du er interessert i turer og webutvikling. https://youtu.be/5yd75DBIzM8 1
danielhoifodt Skrevet 12. august 2019 Forfatter Skrevet 12. august 2019 Haha. Må virkelig le. Det regnet så jeg fikk ikke brukt noe annet en mobilkamera. 1
aklla Skrevet 12. august 2019 Skrevet 12. august 2019 Haha. Må virkelig le. Det regnet så jeg fikk ikke brukt noe annet en mobilkamera. Og den kan ikke holdes sidelengs? 1
Laughing Man Skrevet 12. august 2019 Skrevet 12. august 2019 Haha. Må virkelig le. Det regnet så jeg fikk ikke brukt noe annet en mobilkamera. Prøver igjen. 2
danielhoifodt Skrevet 14. august 2019 Forfatter Skrevet 14. august 2019 (endret) Mange som filmer den veien. Ikke noe galt i det. Men enig at det er best horisonatalt. Endret 14. september 2019 av danielhoifodt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå