Gå til innhold

Broadcom kjøper Symantecs enterprise-avdeling for 10,7 mrd. dollar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men at de vil fokusere på forbrukerproduktene – blant annet Norton Antivirus-programvaren.

Så dette er en greie enda? Antivirus!? Høres helt sinnsykt 2005 ut. Windows defender, hallo?

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Så dette er en greie enda? Antivirus!? Høres helt sinnsykt 2005 ut. Windows defender, hallo?

Det er fremdeles aktuelt å velge meg lommeboken. Man vet aldri når Microsoft plutselig er midelmådig igjen. 

Men jeg er utgangspunktet enig med deg. Jeg bruker selv Malwarebytes og Windows defender.

Gjest Slettet-t8fn5F
Skrevet

I bedrifts-segmentet er det gjerne ønskelig med sentral styring av klientprogrammet samt logging av hendelser.

Antivirus er enda viktigere i dag, enn det var i 2005. Det skal beskytte mot mer enn bare virus i dag.

• Liker 2
Skrevet

I bedrifts-segmentet er det gjerne ønskelig med sentral styring av klientprogrammet samt logging av hendelser.

Antivirus er enda viktigere i dag, enn det var i 2005. Det skal beskytte mot mer enn bare virus i dag.

Det er derfor en har brannmurer mot den slemme verdenen og GPO og W-Defender mot den interne verdenen.
Skrevet

Det er derfor en har brannmurer mot den slemme verdenen og GPO og W-Defender mot den interne verdenen.

Vanskelig å stoppe phising og slikt uten skikkelig endpoint protection og sandboxing. Brannmurer hjelper ikke på ting som alt er innenfor. Mange som vil bruke noe annet enn Microsoft Forefront sin etterlevning , nå kalt windows defender.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...