Gå til innhold

SNIKTITT: Apple iOS 13 Beta iPhone blir ny og her er funksjonene vi liker best


Anbefalte innlegg

Hvorfor prater dere om beta-versjon..? Ferdig versjon av iOS 13 kom inn på min iPhone for nedlasting 19 september klokken 1900 og jeg lastet den ned klokken 2000 og alt fungerer utmerket med mye raskere face ID og åpning av apper/nettsider. Det eneste jeg lurer på er denne såkalte «optimalisering av batterilading» som skal stoppe lading på 80%,slik som f.eks Sony har på sine telefoner. Minst 3 ganger har iPhone X som jeg har,ladet rett opp til 100% og IKKE stoppet på 80% etter at iOS 13 ble installert. Er det noen som opplever det samme..?..merkelig sak..er det «bugs»..eller hva er vits med å skryte av batteriladingsfunksjonen når den er som før og står å pimper på 100% lading fortsatt..? Apple,kan dere please forklare ovenstående..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ah, nok en ting jeg kommer til å savne fra Windows og Windows Phone/Mobile. Hadde Apple og Google gjort som MS hadde vi ikke fått alle disse "barn x brukte 10000 på appkjøp/mikrotransaksjoner" artiklene i alle fall.

 

Du mener å ikke ha noen apper?

Med Android har jeg hundrevis av apper nedlastet, har aldri betalt en krone eller lagt inn kortinfo. Hvorfor må et barn ha betal-apper?

Lenke til kommentar

Med Android har jeg hundrevis av apper nedlastet, har aldri betalt en krone eller lagt inn kortinfo. Hvorfor må et barn ha betal-apper?

Ikke sikkert de må, men den ene gangen de må det av 150 så må mann inn med kortinfo, om de eksempelvis skal ha MineCraft. Dermed er det gjort. Så klart kan man si folk er idioter som ikke legger inn pin, men det skjer.

 

På Microsoft produkter er ikke dette noe problem. Man legger in kortet på sin egen konto og sier at nå skal barnet få 300 å handle for. Da er det 300 å handle for, til du gir mer. Det ligger aldri noe kort på barnets konto.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Med Android har jeg hundrevis av apper nedlastet, har aldri betalt en krone eller lagt inn kortinfo. Hvorfor må et barn ha betal-apper?

 

Jeg refererte til Windows Phone.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...