Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TS, jeg ville ha latt foreldrene dine kjøpe en XC90, ref. en av dine andre tråder, og så bør du selv vente med bilkjøp til du er ferdig på NHH om noen år. Jeg tør ikke tenke på hva forsikringspremien på en bil med 400-600 hk blir med en 18-19 år gammel sjåfør.

 

Har du mye penger som brenner i lommene ville jeg ha brukt de på en bolig med utleiemuligheter i Bergensområdet, da har du en plass å bo mens du studerer som også genererer inntekt.

 

Edit: Og jeg ville uansett ikke diskvalifisert en bil pga. bremseklosser, som Excalibur skriver kan de byttes.

Endret av Frank Drebin
  • Liker 5
Lenke til kommentar

TS, jeg ville ha latt foreldrene dine kjøpe en XC90, ref. en av dine andre tråder, og så bør du selv vente med bilkjøp til du er ferdig på NHH om noen år. Jeg tør ikke tenke på hva forsikringspremien på en bil med 400-600 hk blir med en 18-19 år gammel sjåfør.

 

Har du mye penger som brenner i lommene ville jeg ha brukt de på en bolig med utleiemuligheter i Bergensområdet, da har du en plass å bo mens du studerer som også genererer inntekt.

 

Edit: Og jeg ville uansett ikke diskvalifisert en bil pga. bremseklosser, som Excalibur skriver kan de byttes.

Har'n råd til en bil i den prisklassen, burde man ha råd til en småfet forsikring også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...