Gå til innhold

Mobil med greit kamera rundt 4000-5000 kroner


Anbefalte innlegg

Fruens Motorola G6 har tatt en Doffen og daua totalt (av typen Ibas hvis vi skal få ut noen bilder av den), og hun trenger noe nytt kjapt. Vil Huawei Pro 20 (uten Mate) være det greieste valget når man skal ha godt kamera i lyse forhold, ikke er veldig avhengig av dårlig lys, og tar veldig mye bilder av natur og hunden i naturen? Eller legge på noen kroner til og få en Huawei Mate pro 20?Jeg vet at P30 er flere hakk bedre, men jeg antar at selv en P20 Pro overgår P 30 Lite, som ville være den eneste innenfor prisen. Eller gir en Samsung Galaxy S9 bedre bilder for prisen? Hun ser ikke på film eller spiller spill, så mobilen vil ellers stort sett bli brukt til Facebook, Messenger og Snapchat. Dermed er den ikke så avhengig av en brutal j... av en prosessor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat handlet en Samsung S10e til 4.990,- på Elkjøp (fysisk i butikk) ved å tegne et ab, for min del så ble det tegnet et fra Telenor, helt uten binding. Det samme gjelder om du gjør det med Ice eller Telia, knallbra mobil ser det ut til, min datter som har den som sin «tredje lunge» er i meget fornøyd.

 

For henne er kamera en meget viktig ting, samt bruk av diverse sosiale medier.

Lenke til kommentar

Interessant. Jeg bruker Happybytes (vi bruker under 500 meg i måneden fordi vi stort sett alltid er hjemme eller på hytta, med wifi). Men hvis det er mulig å få en S10e til den prisen og så bare dumpe abonnementet igjen, er det jo ikke noe problem. Men jeg ser ikke den prise hos Elkjøp. Det var kanskje et engangstilfelle? Men på Power får man den med to H/K Onyx Studio 4 på kjøpet. Det er jo ikke så dumt... De er verd noen kroner.

Lenke til kommentar

Den er aktuell, ja. Men jeg tenker mye på kameraet, og jeg ser i en sammeligningstest at Mate Pro 20 faktisk slår den vanlige S10, som har bedre kamera enn S10e. Så det ville vel i så fall være en lite brukt Mate Pro 20, for ny er den fremdeles noen hakk over det jeg ønsket å gi.

Lenke til kommentar

Interessant. Jeg bruker Happybytes (vi bruker under 500 meg i måneden fordi vi stort sett alltid er hjemme eller på hytta, med wifi). Men hvis det er mulig å få en S10e til den prisen og så bare dumpe abonnementet igjen, er det jo ikke noe problem. Men jeg ser ikke den prise hos Elkjøp. Det var kanskje et engangstilfelle? Men på Power får man den med to H/K Onyx Studio 4 på kjøpet. Det er jo ikke så dumt... De er verd noen kroner.

 

 

Butikkprisen er 7.990,- for en Samsung S10e (hos Elkjøp), men en får et avslag på 3.000,- for å kjøpe mobilen ved å tegne et nytt abonnement hos enten Ice, Telenor eller Telia. Abonnemntet er som nevnt uten binding, så hva en gjør når en går ut døra til butikken er jo opp til hver enkelt.  :)

 

Se forsiden av kundeavisen,

 

https://kundeavis.elkjop.no/#/

 

Men tilbudet gjelder som nevnt bare ved oppmøte og kjøp i en fysisk Elkjøpbutikk

 

EDIT:

 

For å gjøre det helt klart, bildet på forsiden av kundeavisen er en Samsung S10 som koster mer enn en S10e, prisen på S10e finner du ved å bla noen sider inn i kundeavisen (7.990,-), så kommer det som nevnt et avslag på 3.000,- om du tegner et nytt mobil abonnement i butikken hos enten Telenor, Ice eller Telia.........

Endret av fotonisse
Lenke til kommentar

Denne siden har testet mange mobiler:

https://www.dxomark.com/category/smartphone-reviews/

Husk at indeksen der er karakter for fotokamera og video slått sammen, men du kan gå inn på hver modell å se deres vurdering. Vurdering av hva som er best kommer sikkert litt an på hva slags bilder en tar og hva en legger vekt på.

Ser at OnePlus 6T får 101 poeng for bilde delen. Det er vel den og de oppover jeg vil si er bra nok.

Endret av Svein M
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Du nevnte Mate 20 Pro... Den koster 4990kr på Elon denne uken, inkludert smartvekt ☺️

 

Hvor finner du det tilbudet? På nettsiden til Elon koster den 6990.

 

Edit: Nå ser jeg at den kan kjøpes for 4.990 dersom man er medlem i kundeklubben.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...