Gå til innhold

Uforklarlige hendelser


Anbefalte innlegg

Har du noensinne opplevd noe du ikke kunne forklare?

 

En gang da jeg var ca. 10 år var jeg alene i huset til besteforeldrene mine. Det var en flue i vinduet som kjempet for å komme seg ut. Den klatret opp og falt ned mens den stanget mot ruta. Jeg hentet en fluesmekke for å kverke den. Etter ett misslykket forsøk fikk fluen panikk og fløy vekk i fra vinduet og inn i stuen. Det var da det hendte: Flua tar en u-sving og setter stø kurs rett mot ruta. Glasset gir fra seg en lyd i det den treffer, til min store forbauselse flyr flua rett gjennom glassruta, som om den var en membran og fortsetter å fly videre vekk i fra huset på andre siden, ute i det fri i hagen.

 

Jeg rasjonaliserer det jeg ser med at det må ha sittet en flue på motsatt side av ruta, som spratt vekk i det den andre fluen kræsjet i den. Og at fluen som var inne i stuen måtte ligge besvimt på gulvet eller vinduskarmen. Fordi busselyden av fluen forsvant også da den tilsynelatende gikk gjennom vinduet. Jeg letet på gulvet men fant ingenting. Ut i fra hva jeg fikk se er den letteste forklaringen at flua rett og slett bare passerte vinduet som om det var en membran.

 

Jeg har aldri forstått denne hendelsen, men sjeldent nevnt det for noen, fordi det var ikke så viktig for meg at en flue brøt alle fysikkens regler for å komme seg ut av huset. Det var bare noe som hendte. Jeg har flere slike rare hendelser jeg kan fortelle om. Har du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Jeg har en. For mange år siden bodde jeg på hybel. Det var et hybelhus med 3 etasjer. Jeg hadde hybel i øverste etasje.

Dette var dagen før 17. mai og jeg var den eneste som var der.

Jeg så en jente i vinduet i andre etasje da jeg var ute og vasket bilen. Det var hybelen til en jente jeg var sammen med, så jeg trodde hun var tilbake fra foreldrene.

Jeg gikk opp og banket på men det var ingen der. 2 dager senere kom hun tilbake til hybelen. Hun var ikke der da jeg så jenta.

 

Jeg er skeptikker. Jeg tror at da jeg så opp, ønsket jeg at det var flere der, og jeg så hva jeg ønsket istendenfor et tomt hus.

Så Ja jeg har opplevd noe jeg ikke har forklaring på, men jeg tror det har en logisk forklaring

Endret av Grynte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...