Gå til innhold

spørreundersøkelse: hvorfor ble DU


T.F.T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg meldte meg inn fordi jeg har blitt pc-frelst, og så dultet jeg tilfeldigvis innom her etter et google-søk. Det var som å komme til himmelen. Har lest minst 1000 tråder her de siste ukene, men er fortsatt helt grønn, da :dribble:

:laugh: bare å spørre om alt du lurer på, så svarer vi så godt vi kan ;)

 

God Jul :xmas:

Lenke til kommentar

Leste poster her ganske lenge før jeg registrerte meg, men var først da jeg (etter utallige forsøk) ikke fikk lydkortet på den gamle pcen til å funke at jeg registrerte meg...

 

Nå henger jeg stort sett på offtopic delen....synes det er så mye det samme om igjen i de andre forumene (folk er for dårlige til å bruke søk funksjonen), selv om jeg er innom dem hver dag..

Lenke til kommentar
Dette er kanskje ikke svaret du vil ha, men velger å være ærlig. Jeg meldte meg inn her for å snoke på kompisen mins innlegg.

HA! Kjenner du deg igjen Adawen? Ser du, du er ikke den eneste som stalker andre på nett :p

 

Våkna seff midt på natta (tror det var julenissen som bråkte noe jævlig på vei inn i pipa), men nå... SOVE!

 

Jo, forresten, jeg ble vel medlem her i fjor høst eller.no og da var det vel mest snakk om å hjelp til diverse pc-problemer i forbindelse med både skole og privat, men det ble veeelig mye Off-topic etter hvert :yes:

Lenke til kommentar

Vel.. jeg trengte hjelp med å bygge pc for nesten et år siden, men det ble ikke noe av. Så har jeg ikke hatt internettlinje på lenge, men blitt litt aktiv den siste måneden. Har fremdeles lyst å bygge selv, men jeg føler meg lite trygg på hvilke deler jeg skal velge m.m. Så jeg henger rundt for å lære. Vil lære masse. Men det er litt mye motsigende kommentarer ofte - kan være vanskelig å sile hva som er saklig og ikke.

 

 

Edit: Har vært og sett på historieloggen min, det var ikke "bygge ny PC" jeg regga for, det var et BIOS updateproblem. Har forsåvidt ennå ikke fått retta selve årsaken, bare pynta på symptomene... :ermm:

Endret av dork
Lenke til kommentar
Dette er kanskje ikke svaret du vil ha, men velger å være ærlig. Jeg meldte meg inn her for å snoke på kompisen mins innlegg.

HA! Kjenner du deg igjen Adawen? Ser du, du er ikke den eneste som stalker andre på nett :p

Pfft! What's new?! Jeg har da alltid stalka på nett! Ikke min feil at du virka så fordømt interessant.. :p

 

:love:

Lenke til kommentar

Jeg ble medlem (den gangen forumet var på Delphi) fordi jeg trengte hjelp med GeForce DDR-kortet jeg fikk til jul for fire år siden, maskinene nekta å kjøre stabilt med det. Når overklokking.no starta registrerte jeg meg i forumet der, forumet ble noen månder seinere et samla forum til hw.no og søstersider.

Endret av Kamerat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...