Gå til innhold

Elkjøp/Posten, ingen har tydeligvis ansvar.


Anbefalte innlegg

Elkjøp sender fra Sverige. Noen ganger kan det ta veldig lang tid før den er i Norge, og det vil stå "Ingen sending mottatt....osv" frem til den er i Norge.

 

De har 1-4 dagers levering (normalt). Jeg har kjøpt masse fra Elkjøp på nettet, og vet hva som er vanlig og uvanlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forøvrig med Elkjøp, er det noen som har sett "den blå" chatten på siden dere i det siste? Den tar de ned når det er for mye trafikk, og jeg har ikke sett den der de siste 14 dagene som jeg har holdt på med denne saken. Samme med telefonsvareren. Man får inntrykk av at det er ekstra trafikk akkurat i dag med ekstra ventetid, men det innholdet er standard nå.

Lenke til kommentar

De har 1-4 dagers levering (normalt). Jeg har kjøpt masse fra Elkjøp på nettet, og vet hva som er vanlig og uvanlig.

Det er en forskjell på "På lager (lokalt)" og "På lager (eksternt)". Mange forhandlere speiler sine distributører sin lagerstatus uten å faktisk ha produkter på lager selv. Ofte blir priser og lagerstatus fra distributører også kun oppdatert 1 gang i døgnet, så om en forhandler viser at de kun har 1stk av noe på lager så kan denne enheten allerede ha blitt reservert til en annen kunde/annen forhandler. Jobber selv for en distributør med lager i Sverige så jeg vet godt hvordan dette fungerer. Vi har sjeldent problemer med å levere innen 1-3 dager derimot, med mindre det oppstår fortollingsproblemer som skjer en sjelden gang. 

 

Om produktet allerede har blitt påstått sendt så er det en annen sak derimot... Men ta det med Elkjøp, er de du har handlet av og som har ansvaret. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er en forskjell på "På lager (lokalt)" og "På lager (eksternt)". Mange forhandlere speiler sine distributører sin lagerstatus uten å faktisk ha produkter på lager selv. Ofte blir priser og lagerstatus fra distributører også kun oppdatert 1 gang i døgnet, så om en forhandler viser at de kun har 1stk av noe på lager så kan denne enheten allerede ha blitt reservert til en annen kunde/annen forhandler. Jobber selv for en distributør med lager i Sverige så jeg vet godt hvordan dette fungerer. Vi har sjeldent problemer med å levere innen 1-3 dager derimot, med mindre det oppstår fortollingsproblemer som skjer en sjelden gang. 

 

Om produktet allerede har blitt påstått sendt så er det en annen sak derimot... Men ta det med Elkjøp, er de du har handlet av og som har ansvaret. 

 

Den er påstått sendt for 2 uker siden. Elkjøp sier den er levert til Posten, Posten sier de ikke har mottatt den.

Endret av nor50
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...