Gå til innhold

Jobb ved siden av full stilling jobb


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en ansatt per i dag i gjennom NAV/kommunen (og tjener veldig lite), men skal over i ordinær lærling løp i samme bedriften (jippi :D) (IKT-servicefag).

 

Jeg føler ikke at jeg får nok ut av dagene mine etter at arbeidsdagen er over (fra kl 8-15) og kommer hjem og stort bare kjeder livet ut av meg. Hender jeg kommer hjem etter en arbeidsdag og jobber med jobb via hjemmekontor system av fri vilje pga. jeg ikke har noe bedre å gjøre.

Gleder meg hverdag til jobb og gruer meg til å vente hver dag på at dagen skal gå når dagen er over.

Som nå i det siste har vi hatt langhelg og jeg har telt sekunder og ikke bidratt med noe som helst i fritida og det blir som å se på maling tørke.

På grunn av dette lurte jeg på om jeg bør kanskje finne meg en jobb ved siden av. 

 

Har hørt om støttekontakt ordning, hvor man jobber som regel kvelder som hadde passet meg bra f.eks. 3 ganger i uka eller mer i helgene, men jeg lurer på om det finnes andre liknende jobber som ikke er fulltid og som er gjerne på kvelder eller helger?

 

Jeg tror jeg skal få dette til å gå, har bare behov for 8 timer hvor jeg bruker 6-7 på søvn og resten på fritid (slappe av).

 

Har begynt med spørreundersøkelser på nett men dette er kjedelig som bare det, bruker 1 time om dagen på dette og får såvidt noe igjen for det..

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er ikke den eneste. Det er det samme jeg gjør hver dag.

 

Tenkt litt på at jeg kan tilby meg i en form for vaktordning for privat.

Vet om endel som kunne ha trengt hjelp til bruk av PC, spesielt eldre. Tror du det hadde vært mulig om jeg tilbydde meg ut til datahjelp (datakurs, tilpasset oppsett, kjøp av programvare/lisenser, leverandør hjelp, telefonhjelp osv.) både engangs pris eller at noen f.eks. betaler månedlig så er jeg tilgjengelig fra spesifikke tidsperioder? Både via telefon eller kjøre ut og hjelpe.