Gå til innhold

TEST: Sony LSPX-S2 Glass Sound Speaker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes egentlig førstegenerasjons LSPX-S1 såg bedre ut.  
http://www.fadisk.com/sony-lspx-s1-glass-sound-speaker-review/

Og det blir jo helt feilt å gi karakter på denne ut fra samme skala som andre mer tradisjonelle stuehøyttalere når bruksområdet er totalt annerledes.  Veldig bra dere anmelder produktet, men som dere selv skriver så er jo ikke dere i kundegruppen til de som eventuelt vil kjøpe denne. Den er nok mer ment som et designprodukt for de som er glad i interiør og ikke vil ha stygge høyttalere rundt om i huset. Og for å spille bakgrunnsmusikk, ikke til å ha på russefest.

Og denne (S2) har utelukkende positive brukeranmeldelser i Japan med et snitt på 4,7 av 5 hos f.eks Amazon.jp så karakteren deres virker å være skivebom.


 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Så aluminum er nå en "Apple-look" uansett hvilken applikasjon aluminiumen brukes?

 

Så en bil med utstrakt bruk av aluminium har da "apple-look"? Kanskje Audi A8 var apple inspirert? Eller vent nei, mac på den tiden var vel i plast og sterke farger.

 

Så er det apple produkter som har audi-look da? Blir det det vi ser neste gang dere omtaler next gen Mac? Bærbar med audi-look?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så aluminum er nå en "Apple-look" uansett hvilken applikasjon aluminiumen brukes?

 

Så en bil med utstrakt bruk av aluminium har da "apple-look"? Kanskje Audi A8 var apple inspirert? Eller vent nei, mac på den tiden var vel i plast og sterke farger.

 

Så er det apple produkter som har audi-look da? Blir det det vi ser neste gang dere omtaler next gen Mac? Bærbar med audi-look?

 

Haha, ja reagerte også på det men tek.no er ikke stort bedre enn dinside blitt mtp hvor ofte de føler seg nødt til å dra inn Apple i artikler som omhandler andre merker. Og som vi ser her også innen produktkategorier hvorApple ikke engang finnes.

 

En bagatell kanskje, men man jo spørre seg hvorfor det er sånn. Skjult agenda, dårlig journalistikk, personlig smak eller er det rett og slett pga Apple er så dominerende i Norge? Uansett grunn bør man uansett forvente bedre.

Endret av bakalaka
Lenke til kommentar

Så aluminum er nå en "Apple-look" uansett hvilken applikasjon aluminiumen brukes?

 

Så en bil med utstrakt bruk av aluminium har da "apple-look"? Kanskje Audi A8 var apple inspirert? Eller vent nei, mac på den tiden var vel i plast og sterke farger.

 

Så er det apple produkter som har audi-look da? Blir det det vi ser neste gang dere omtaler next gen Mac? Bærbar med audi-look?

Lol.. Tek prøver vel bare å beskrive på hvilken måte aluminiumen er børstet, og folk flest her inne har vel befølt et Apple-produkt med aluminium? ? Jeg har børstet aluminium-front på stekeovnen, men den ligner ikke Apple sin.

Lenke til kommentar

Lol.. Tek prøver vel bare å beskrive på hvilken måte aluminiumen er børstet, og folk flest her inne har vel befølt et Apple-produkt med aluminium? Jeg har børstet aluminium-front på stekeovnen, men den ligner ikke Apple sin.

 

 

Jeg hadde en HIFI forsterker jeg kjøpte brukt, fra tidlig 90 tall i børstet aluminium. Tenk jeg har eid en forsterker med apple-look :D

 

Ja nei det blir bare veldig merkelig å dra inn Apple i enhver artikkel selv i kategorier hvor apple ikke er representert. Mental latskap i beste fall. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...