Gå til innhold

Radeon9600SE

scoot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et Asus Radeon9600SE kort her, som jeg ikke får _så_ bra ytelse av, selvfølgelig er det jo bra.. MEN, jeg har bare PC2100 Kingston 256 DDRAM i PC'n til dags dato,, Om ca. en uke får jeg nye 512DDRAM! Vil jeg merke forskjell på LAgg osv når jeg får mer RAM ?.. OG forresten, hvordan klokker jeg et 9600SE ? Rage3dTweak støtter ikke SE! :scared::no:

God jul! :xmas:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur ikke du vil merke så mye forskjell på lagg ovs om du 512mb ram mer.9600SE er ikke akkurat det best grafikkorte man kan få.Det har dårlig ytelse.Skal du klokke kan du jo prøve Rivatuner??

Skrevet
Høhøh.. Nei takk.. JEg kjøpte det av Bror til en kompis, han har en egen Liten butikk sak.. Så jeg trukke det!

Du kan jo spørre om de vil bytte tilbake kortet mot et XT kort med litt mellomlegg? Det er en merkbar forskjeld mellom 256MiB og 512MiB og oppover i spill. 3DMark 2001 er jo ikke serlig krevende at du merker noe. Men spiller du spill som krever endel merker du forskjeld.

Skrevet
XT Rules, bytt inn kortet ditt. Lag en liten ødeleggelse på kortet og si at den ble skadet i posten!

Butikken kan lett finne ut om kaden er påført med vilje. BAD IDEA

:thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:

[ironi]

Ja, selvfølgelig kan de det :roll:

[/ironi]

Forøvrig lever Merlin godt opp til avataren sin :D .

Skrevet

Dere kan ta ut ifra dette: Jeg spiller somregel Need for Speed underground, BF1942, GTA Vice city... SÅnne spill.. Liksom, trenger jeg bedre en 9600SE? Og SE= Secondary, så hvorfor dårligere en 9600 ?!? :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...