Gå til innhold

Tips: Råbillig WD 10 TB ekstern harddisk fra Amazon.com


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget bra tips! Kudos.

 

Deilig å ha gamerbuddies i USA - nå må han bare våkne :p Sender diskene til ham, han ruger på dem - sender dem med post til meg neste gang jeg drar til USA - betaler 20$ i frakt - slipper mva og tollgebyrer hos (mest sannsynlig DHL eller annet drit) de dumme speditørselskapene. Posten kunne jeg gjerne støttet med noen kroner om jeg visste at det ble dem som stod for fortolling og lagring.

Lenke til kommentar

Jeg er bare spent på hvilke disker det er inni disse boksene, og om Synology-NASene mine støtter dem.

Tipper det er vanlig 5200 RPM disk inni kabinettet.

Dersom NAS'en din støtter 10TB disker så burde det gå fint, men WD er flinke på å gjøre diskene ubrukelige for bruk i PC/NAS :p 

 

Aner ikke hvor bra tilbudet er, men ser at man får kjøpt de til £199 direkte hos WD.

Lenke til kommentar

Tipper det er vanlig 5200 RPM disk inni kabinettet.

Dersom NAS'en din støtter 10TB disker så burde det gå fint, men WD er flinke på å gjøre diskene ubrukelige for bruk i PC/NAS :p

 

Aner ikke hvor bra tilbudet er, men ser at man får kjøpt de til £199 direkte hos WD.

Amazon solgte dem for $80 per stykk, pluss mva og frakt, men jeg har nå fått mail om at de har kansellert ordren. Det tok dem en knapp uke, så jeg er litt forbanna.

Lenke til kommentar

Amazon solgte dem for $80 per stykk, pluss mva og frakt, men jeg har nå fått mail om at de har kansellert ordren. Det tok dem en knapp uke, så jeg er litt forbanna.

Ah. $80 er jo en god deal ja. 

 

Var det noe begrunnelse for hvorfor de kansellerte det?

Lenke til kommentar

Ah. $80 er jo en god deal ja. 

 

Var det noe begrunnelse for hvorfor de kansellerte det?

 

We recently discovered an error that caused the following item(s) to be displayed at an incorrect price:

 

WD 10TB My Book Desktop External Hard Drive, USB 3.0 - WDBBGB0100HBK-NESN

 

In this case, we're unable to offer this item for the incorrectly posted price. Therefore, we've cancelled your order for this item, and you haven't been charged.

 

At any given time, despite our best efforts, a small number of the millions of items on our site may be mispriced. We're very sorry for any disappointment this may cause.

 

To help make up for the inconvenience, we've applied a $20.00 Amazon.com Gift Card to your account. This amount will be applied to your next eligible order automatically without entering a claim code.

 

We value your business and hope to see you again soon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler med deg, men godter meg litt på egne vegne da jeg ikke rakk å bestille dem i tide - så nå slipper jeg å gå rundt med konstant FoMo. Leste at det var noen i Canada som hadde bestilt 1 stk som fikk (men ytterst få), mens alle som bestilte 3 fikk kansellert. De fleste der fikk også en gift voucher på ca 20$ i kompensasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...