Gå til innhold

TEST: Motorola One Vision


Anbefalte innlegg

Hei, har et spørsmål om denne.

 

Kjøpte den for et par uker siden, og har fungert veldig bra, kun en ting jeg lurer på, den virker veldig "nervøs" og slår på skjermen rimelig raskt ved minst for berøring selv når ligger på et bord feks.

 

Er dette sånn den skal fungere, har testet et par av Moto sine funksjoner, men disse er nå avslått.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Overrasker meg at det ikke er noen som nevner touch-problemene tilknyttet Motorola One Vision. 

Jeg kjøpte to eksemplarer i starten av August, og det tok ikke mange dagene før jeg la merke til at skjermen ikke alltid registrerte alle "trykk". Spesielt la jeg merke til det da jeg skrev melding, ettersom jeg endte opp med flere "hull" i setninger. Trodde først det var en dårlig skjermbeskytter (type glass), men etter å ha reklamert på denne, viste det seg at det var selve mobilen. 

 

Etter å ha søkt litt rundt på Google, fant jeg denne lenken:

https://forums.lenovo.com/t5/motorola-one-vision/Touch-sensitivity-issues-on-Motorola-one-vision/td-p/4498899

 

Det viser seg at det er mange som har samme problemet, og symptomene er mer eller mindre de samme:

- Mobilen er så og si ubrukelig under lading, da touch-skjermen er svært redusert.

- Når mobilen ligger i vater på f.eks spisebordet, er skjermen også redusert.

- Til hverdagslig merker det spesielt når man skriver, ettersom det blir flere "hull" som nevnt ovenfor.

 

Lot være å gå til Elkjøp da jeg antok at dette var tilknyttet programvare, og forventet at dette ville ordne seg ila. kort tid da mobilen var helt ny. Etter to og en halv måned er ingenting blitt fikset, tross for relativt mange oppdateringer. Har begynt å miste troa, og da hjelper det ikke at den må inn på service tre ganger for at jeg skal få pengene tilbake. Tre ganger på service vil si 6-9 ukers behandlingstid, da er det nesten enklere å gå til innkjøp av en ny mobil. 

 

Hadde vært interessant om se om flere har samme problem som meg og samtlige i lenken vedlagt. Bare å plugge i laderen og skrive en melding, så er det veldig merkbart om man har samme problemet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...