Gå til innhold

Nettleser-undersøkelse


Linux / Unix -> Nettleser-undersøkelse  

110 stemmer

  1. 1. Linux / Unix -> Nettleser-undersøkelse

    • Mozilla
      14
    • Opera
      59
    • Mozilla Firebird
      17
    • Netscape
      1
    • IE (Wine)
      7
    • Epiphany
      1
    • Galeon
      2
    • Konqueror
      7
    • Emacs w3
      0
    • Netscape 4
      1
    • Dillo
      0
    • Lynx (mange bruker nok denne i tillegg, men ikke like ofte som andre)
      1
    • Links (mange bruker nok denne i tillegg, men ikke like ofte som andre)
      0
    • telnet port 80!?
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg stemte med en gang, leste innlegg etterpå - bruker WinXP her da. Menne, til alle dere som bruker Opera, pass på at den tilkjennegir seg som Opera og ikke noe annet - bare på den måten kan vi få internett verdenen til å fatte at Opera er utspredt. Sånn som det er nå vises ikke alle sidene like bra i Opera, som i f.eks. Internett Exploder - men det er jo programmøren (av websidene) sin feil.

 

_

johanf

Lenke til kommentar
Mozilla-Firebird er vinneren. Synest Opera virker tung med tanke på toolbars , reklamer og menyer. Synest mozilla firebird er mye cleanere.

Jeg også har faktisk funnet ut at jeg liker Firebird bedre enn Opera etter litt konfigurering og når jeg fant ut hvordan mouse gesturene funket.

Firebird blir spesielt god med tabbrowser preferences e.l. Denne extensionen gjør at du kan velge hvordan linker skal åpnes. Du har tre valg: nytt vindu, ny tab, samme tab. Å åpne vinduer i samme tab etterligner mye av oppførselen til Opera på dette området. Rart at dette ikke er lagt inn i firebird faktisk.

Lenke til kommentar
Mozilla-Firebird er vinneren. Synest Opera virker tung med tanke på toolbars , reklamer og menyer. Synest mozilla firebird er mye cleanere.

Jeg også har faktisk funnet ut at jeg liker Firebird bedre enn Opera etter litt konfigurering og når jeg fant ut hvordan mouse gesturene funket.

Firebird blir spesielt god med tabbrowser preferences e.l. Denne extensionen gjør at du kan velge hvordan linker skal åpnes. Du har tre valg: nytt vindu, ny tab, samme tab. Å åpne vinduer i samme tab etterligner mye av oppførselen til Opera på dette området. Rart at dette ikke er lagt inn i firebird faktisk.

Ah tusen takk, akkurat hva jeg har vært ute etter.

Endret av objorkum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...