Gå til innhold

Dette skal være nye OnePlus 7 Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Noen som har formening om Pro versjonen kommer til å kjøre i 90hz hele tiden? Eller er det bare ved spilling, video og andre ting som "krever litt"?

Trenger du 90Hz for å lese meldinger?

 

Tipper det er lurt å skru ned til 30/60 for å spare strøm der det trengs.

Nei selvfølgelig trenger jeg ikke det, hva er greia med å i det hele tatt måtte spørre sånne spm.? Alt jeg lurte på var det jeg skrev da jeg lurte på dette fordi jeg som "geek" synes alt som er bedre er kult, hvis den kan kjøre i 90hz hele tiden så synes jeg personlig det er gøy å sammenligne med andre mobiler jeg har hatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

 

her var jeg litt heldigere visst

Ser det har kommet noen unboxinger på youtube, vet ikke om det er samme innhold i blackbox, men en får iallefall wireless bullets og billader. Håper det er mer i blackbox ellers ville ihvertfall jeg blitt skuffet.

 

Legger du ut en oppdatering når du får din?

Lenke til kommentar

Nei selvfølgelig trenger jeg ikke det, hva er greia med å i det hele tatt måtte spørre sånne spm.? Alt jeg lurte på var det jeg skrev da jeg lurte på dette fordi jeg som "geek" synes alt som er bedre er kult, hvis den kan kjøre i 90hz hele tiden så synes jeg personlig det er gøy å sammenligne med andre mobiler jeg har hatt.

Den kjører 90Hz konstant, noe som bruker en del ekstra strøm. Kan låses til 60Hz da om man trenger batteritid.

 

Oneplus jobber med en adaptiv løsning på dette via software.

Lenke til kommentar

Ser det har kommet noen unboxinger på youtube, vet ikke om det er samme innhold i blackbox, men en får iallefall wireless bullets og billader. Håper det er mer i blackbox ellers ville ihvertfall jeg blitt skuffet.

 

Legger du ut en oppdatering når du får din?

 

 

Bare litt spekulering: Litt usikker hvilken modell som ligger i blackbox, men antar det er den med 12 GB RAM og 256 GB lagring? Den har jo en pris på 8299 kr hos komplett. Wireless bullets 2 og billaderen koster hhv. 99 dollar og 49,95 dollar hos Oneplus nettside. Prisen totalt av det nevnte er allerede godt over hva blackboxen kostet. Da er det vel begrenset på hvor mye ekstra de kan putte inn i den boksen. Men den skal jo være eksklusivt, så man kan jo håpe på mer.

 

Om man ser tilbake til da svenskene fikk special edition av 6T så inneholdte den vel en lader ekstra, Wireless bullets, ryggsekk, et par ekstra cover, skjermbeskytter, og handlenett.

Endret av Jinium
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...