Gå til innhold

Nytt på Nytt leken -v2-


Anbefalte innlegg

Det var merkelig da jeg ikke har redigert kommentaren på noe som helst vis. Skrev heller ingenting om koffert eller forsvar.

 

Har du kanskje blandet tråder? :)

Nei, jeg tror nå hva som har skjedd. Jeg så på den siste sitaten på forrige siden (side 2). Min feil. :dontgetit: :dontgetit: :dontgetit:

La oss fortsette leken. :wee:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oralsjokkljå. Når du tror bonden skal suge deg men han hugger av utstyrer ditt istedenfor.

 

Søknad

Behandling

Terapi

Hjelp

Traumer

Pannekake

Pannekaketraumerterapi, når jeg var liten barn trudde jeg at pannekaker var skummel monster, og når mor ga meg en porsjon med pannekaker, ble du livredd fikk traumer helt til min voksen alderen. Og nå er jeg på jakt etter Pannekaketraumerterapi.

 

Bind

Bleie

Politiuniform

Fedme

Saltlake

Kondom

Lenke til kommentar

Søledamtrappoppkast, en hel flokk av unger som har glemt å ta av seg uteskoene, etter å ha plasket i en fersk gjødseldam. Ingen klarer å vaske opp etter dem. Bare oppkast og ekkel stinkende gjødsel stank i trappa og huset.

 

Sleiva

Sexleke

Slavinne

Systemfeil

Ivareta

Lekende

Feilmelding

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Trojanskhestkupupper - kua har pupper så full av virus!

 

Vindu

Linjal

Øl

Bokstav

Magasin

Lapp

Hvor fikk du ordet ku fra, når jeg ikke har skrevet det? Det jeg mener er kur, altså finnes det en kur mot sykodmen min.

https://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=+Kur&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Trojanskhestkupupper - kua har pupper så full av virus!

 

Vindu

Linjal

Øl

Bokstav

Magasin

Lapp

 

Ølvindulapp. Gå til luke nr 4 og få servert valgfri øl står det på post-it lappen.

 

Sammenstøt

Penn

Pringles

Ponni 

Ku

Menighetsarbeid

Endret av Mr supergomp
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...