Gå til innhold

Razer har oppdatert sin eksterne grafikkløsning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QvUnV1

Disse grafikkboksene er helt urimelig dyre, da de koster flere tusen. Dette blandet med størrelsen deres, gjør det helt unødvendig kjøp spør du meg. Jeg kan bygge en egen ITX-PC med samme størrelse (Ghost S1, Fractal Node, NCASE M1, osv.) Og det er igjen mindre styr enn dette tilbudet, da man slipper den ekstra laptopen å måtte koble til, som i tillegg suser og bråker fælt, og har spesifikasjoner som ikke kan byttes eller endres -- i motsetning til en stasjonær PC. En stasjonær PC med tilsvarende pris som en gaming-laptop har i tillegg mye raskere specs.

Så hva er egentlig meningen med disse boksene?

Endret av Slettet-QvUnV1
Lenke til kommentar

Meningen er å koble den til en laptop. Hvis man har en laptop og vil bruke en laptop men trenger bedre grafikkytelse enten hjemme eller på kontor og kanskje uansett vil ha en docking løsning, gir altså en slik eGFX alt dette. Ikke kjempe billig men det er altså et alternativ. Kunne tenkt meg en slik løsningen selv til min Yoga men er enig i at prisen virker å være litt stiv for et "tomt" kabinett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Disse grafikkboksene er helt urimelig dyre, da de koster flere tusen. Dette blandet med størrelsen deres, gjør det helt unødvendig kjøp spør du meg. Jeg kan bygge en egen ITX-PC med samme størrelse (Ghost S1, Fractal Node, NCASE M1, osv.) Og det er igjen mindre styr enn dette tilbudet, da man slipper den ekstra laptopen å måtte koble til, som i tillegg suser og bråker fælt, og har spesifikasjoner som ikke kan byttes eller endres -- i motsetning til en stasjonær PC. En stasjonær PC med tilsvarende pris som en gaming-laptop har i tillegg mye raskere specs.

 

Så hva er egentlig meningen med disse boksene?

 

Men da får du vel ikke med drivere eller hva som nå behøves for å styre med slike eksterne grafikkort?

Endret av G
Lenke til kommentar

Disse grafikkboksene er helt urimelig dyre, da de koster flere tusen. Dette blandet med størrelsen deres, gjør det helt unødvendig kjøp spør du meg. Jeg kan bygge en egen ITX-PC med samme størrelse (Ghost S1, Fractal Node, NCASE M1, osv.) Og det er igjen mindre styr enn dette tilbudet, da man slipper den ekstra laptopen å måtte koble til, som i tillegg suser og bråker fælt, og har spesifikasjoner som ikke kan byttes eller endres -- i motsetning til en stasjonær PC. En stasjonær PC med tilsvarende pris som en gaming-laptop har i tillegg mye raskere specs.

 

Så hva er egentlig meningen med disse boksene?

 

Hvis du ønsker å kun ha en pc å forholde deg til, så er jo dette en fin løsning. Du slepper å ha en bærbar og en stasjonær pc. Alt av filer, programmer osv er alltid likt, da det er den samme maskinen.

 

Det er sikkert ikke alle det er relevant å ha en bærbar pc for, men for min del så er det supert. Da kan jeg koble fra laptopen og sette meg i stuen å programmere etc. Men når jeg er hjemme og vil game, så er det bare å plugge laptopen inn i eGPU'n igjen.

 

I tillegg så er det vel billigere å kjøpe en god laptop og en eGPU. Enn en god laptop og en god stasjonær, med bra GPU osv.

Endret av ukon
Lenke til kommentar

Disse grafikkboksene er helt urimelig dyre, da de koster flere tusen. Dette blandet med størrelsen deres, gjør det helt unødvendig kjøp spør du meg. Jeg kan bygge en egen ITX-PC med samme størrelse (Ghost S1, Fractal Node, NCASE M1, osv.) Og det er igjen mindre styr enn dette tilbudet, da man slipper den ekstra laptopen å måtte koble til, som i tillegg suser og bråker fælt, og har spesifikasjoner som ikke kan byttes eller endres -- i motsetning til en stasjonær PC. En stasjonær PC med tilsvarende pris som en gaming-laptop har i tillegg mye raskere specs.

 

Så hva er egentlig meningen med disse boksene?

 

Når folk betaler 50-70 tusen for en mac så er vel ikkr 4000kr+ grafikkort så faelt hvis det er hva du trenger for å bruke laptopen din til det du ska gjoere?

 

Hvis det er for å spille spill.

Ja uhm... jeg ville gått for en desktop jeg å men så har jeg aldri skjoennt vitsen med extremt dyre spillelaptops heller.

Lenke til kommentar

Folk kjøper ikke mac-maskiner i like stort monn, og de dyreste er så absolutt enda verre svindel.

Ting det står "Razer" på er overpriset jall med elendig byggekvalitet. Slik har det alltid vært.

Så lenge folk fortsetter å la seg lure, vil det fortsette. En svindel legitimerer ikke en annen.

Endret av Spetsnaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...