Gå til innhold

Trussel mot Telias hovedkontor i Oslo etter hijab-reklame


Anbefalte innlegg

Kjempeseriøs side. Så superduper at jeg ikke orket mer enn 5 sekunder.

 

 

Bilder/skjermdumper kan fakes om man gidder. Noe jeg antar Tappelino-fans fint klarer hvis de evner å installere Photoshop. Om du eventuelt vet om noe mer harde udiskuterbare bevis må du gjerne opplyse om det.

 

 

Vanskelig å si hva som er greia når man ikke kjenner saken spesielt godt, men det kan være at media har gitt henne en viss legitimitet. Også tok politiet hennes påstander for god fisk, uten å tenke seg om. Slik overreaksjon har skjedd før også.

Har personlig ingenting med siden å gjøre, men det er en merkverdig mengde bevis som peker i en retning, dersom Mia mente at noe av det som er postet er fake så hadde det vært svært enkelt for henne å motbevise mesteparten av påstandene som er kommet, men det eneste hun har kommet med er jo svada og ingen håndfaste bevis.

 

Poenget om at hun er et motbydelig menneske og linselus står fortsatt, samt at metodene hun har stått frem i media og pratet om i beste fall ligger i gråsonen mot å være kriminelle, og dette er en person Telia ønsker å fronte?

Endret av MariusJS
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg orker ikke begynne å snakke for mye om Mia Landsem, og 90% av Norge leser jo bare i VG og Dagbladet, så dem blir jo bare matet med vridde nyheter, halvsannheter og ting sett fra en side!

 

Men når det gjelder kommentarfeltet på Telia sin Facebook på denne reklamen blir jeg nesten kvalm av å se på hva mange av dem som har kommet hit for en bedre tilværelse oppfører seg og mener.....

 

Det sitter masse muslimer i dette landet som mener akkurat det dem har rømt fra selv, grunnen til at det ble som det ble i landet dem har kommet fra er jo grunnet synet dem har.

Litt skremmende å ta med seg samme synet hit, når dem kom hit på grunnlag av det samme synet.

Skulle tro at man stakk fra de meningene for at man var uenig, ikke for å skape samme greiene her, det er ikke helt bra!

Med retningen på det kommentarfeltet spår jeg borgerkrig om 30 år  :rofl:

 

Edit: sjukt med ett i-nett troll som er legitimert av de største mediene i Norge!

Endret av lylu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har personlig ingenting med siden å gjøre, men det er en merkverdig mengde bevis som peker i en retning, dersom Mia mente at noe av det som er postet er fake så hadde det vært svært enkelt for henne å motbevise mesteparten av påstandene som er kommet, men det eneste hun har kommet med er jo svada og ingen håndfaste bevis.

 

Poenget om at hun er et motbydelig menneske og linselus står fortsatt, samt at metodene hun har stått frem i media og pratet om i beste fall ligger i gråsonen mot å være kriminelle, og dette er en person Telia ønsker å fronte?

 

Finnes det noen nettsider hvor dette er profesjonelt gjengitt med et kritisk øye? Jeg finner bare videoer på YouTube eller Facebook, samt blogginnlegg på diverse tvilsomme sider. Og dette har jeg null interesse av å gå igjennom.

Lenke til kommentar

Finnes det noen nettsider hvor dette er profesjonelt gjengitt med et kritisk øye? Jeg finner bare videoer på YouTube eller Facebook, samt blogginnlegg på diverse tvilsomme sider. Og dette har jeg null interesse av å gå igjennom.

Som om Media kan skrive noe kritisk om noen som "kjemper mot nakenbildedelere" og "informerte Nora Mørk" fakta er jo at bildene media skriver om blir sett mange millioner ganger, mens feks Nora Mørk bildet kun var sett noen tusen ganger før Mia og media blandet seg...

Lenke til kommentar

Som om Media kan skrive noe kritisk om noen som "kjemper mot nakenbildedelere" og "informerte Nora Mørk" fakta er jo at bildene media skriver om blir sett mange millioner ganger, mens feks Nora Mørk bildet kun var sett noen tusen ganger før Mia og media blandet seg...

 

Så svaret er 'nei'. OK.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gidder ikke grave i møkk.

Ser den!

Jeg gidder ikke det selv, men det er noe man dessverre må gjøre for å få hele perspektivet på ting som skjer idag.

For min del må andre gjerne ta den drittjobben, men man kan jo aldri være sikker på om de som gjør det finner sannheten heller.

Kanskje det er derfor de fleste gir faen og ikke gidder å bry seg så mye om ting som ikke angår dem :)

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke det selv, men det er noe man dessverre må gjøre for å få hele perspektivet på ting som skjer idag.

 

Jeg gjorde innsatsen i dette tilfellet her, og kom frem til (som nevnt tidligere i tråden) at det handler om drittunger som krangler på internett. Forstår godt at de fleste medier ikke bruker tid på å rapportere om dette, og jeg skjønner ikke hvorfor så mange gidder å bry seg.

 

edit: Jeg forstår at det skumleste en ung man kan se for seg er at noen tar fra dem pc og mobil, men det er vel ikke så mange bra folk som har opplevd dette pga denne jenta.

Endret av frohmage
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg gjorde innsatsen i dette tilfellet her, og kom frem til (som nevnt tidligere i tråden) at det handler om drittunger som krangler på internett. Forstår godt at de fleste medier ikke bruker tid på å rapportere om dette, og jeg skjønner ikke hvorfor så mange gidder å bry seg.

 

edit: Jeg forstår at det skumleste en ung man kan se for seg er at noen tar fra dem pc og mobil, men det er vel ikke så mange bra folk som har opplevd dette pga denne jenta.

 

Jepp, men det er ganske sært at de fleste mediene i Norge bare bestemmer hvem a drittungene som skal ha rett.

Også sitter det 4 millioner andre mennesker og er 100% sikker på at det er sannheten, og i tillegg så skal du fremover betale ekstra høvdinger i skatt for at disse skal fortsette og bestemme hva som er sant og ikke...  :w00t:

Lenke til kommentar

Jepp, men det er ganske sært at de fleste mediene i Norge bare bestemmer hvem a drittungene som skal ha rett.

Også sitter det 4 millioner andre mennesker og er 100% sikker på at det er sannheten, og i tillegg så skal du fremover betale ekstra høvdinger i skatt for at disse skal fortsette og bestemme hva som er sant og ikke...  :w00t:

 

Ja, jeg la merke til at youtuberen var fornærmet over hvordan NRK tillot seg å ta side i presidentvalget i USA, så jeg regner med at hans tilhengere inntar samme holdning.

Lenke til kommentar

Ja, jeg la merke til at youtuberen var fornærmet over hvordan NRK tillot seg å ta side i presidentvalget i USA, så jeg regner med at hans tilhengere inntar samme holdning.

 

Tilhengerne hans er jo nesten ingen, det er folk jeg ikke har peiling på, herregud jeg har ikke hørt om denne fyren av andre enn min lillebror som lever i verden der internett er helt anderledes enn for meg.

 

Men at NRK skal ta stilling til noe som helst politisk blir jo helt feil, en kanal subsidiert av menneskene som bor her burde fungert som kongen, dem skal ikke ta parti!

 

Akkurat NRK skal være for folket, dem skal opplyse om alle sidene av en sak og ikke ta noen stilling, det kan dem overlate til de andre dominerende avisene som ikke får penger av meg.

 

For disse avisene kan jeg selv faktisk velge om jeg vil støtte, som statskanal mener jeg man skal vurdere fakta fra alle sider og ikke bare kaste ut noe som en ansatt reporter mener selv.

Da kan isåfall denne reporteren begynne i noen av de andre kanalene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...