Gå til innhold

Gamere blir rekruttert som piloter i det danske forsvaret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber som helsefagarbeider i hjemmesykepleien og kommer ikke til å føre opp gaming i min CV i fremtiden. :p

Har dog god romfølelse og finner veldig lett frem til nye adresser ved å kun memorisere kart. Hjelper veldig i situasjoner man må være raskt til stede hos pasienter når trygghetsalarm utløses.

Skrevet

Tror litt av utfordingen er å definere hva er en 'gamer'.

Man har jo alt fra det å spille Farmville 1 time i uken til å delta i finalerunder på E-sport mesterskap.

I tillegg er det jo utallige forskjellige kategorier av spill. Enkle barnespill, kompliserte strategispill, reaksjonsbaserte skytespill og taktiske runde-baserte spill, for å nevne noen.

Å bare tilføye "gamer" på CV'en med hensikt at det skal være noe nyttig for den som leser det blir jo nesten som å skrive "Skole" under utdanning.

De som spiller mye kan jo ha anskaffet seg mange gode metoder og teknikker som kan være fordelaktigte i forskjellige deler av arbeidslivet. Men akkurat hvordan man skal definere dette på en CV slik at det gir fornuft kan ikke være helt enkelt.

Skrevet (endret)

Jeg jobber som helsefagarbeider i hjemmesykepleien og kommer ikke til å føre opp gaming i min CV i fremtiden. :p

Har dog god romfølelse og finner veldig lett frem til nye adresser ved å kun memorisere kart. Hjelper veldig i situasjoner man må være raskt til stede hos pasienter når trygghetsalarm utløses.

Så skal du da bare søke som avdelingsleder i Heimevernet... På med sekken, ut i telt! Kjap-kjap. ??

Endret av Sandormen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...