Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Solskjerming uten markise


Anbefalte innlegg

Spm gjelder en ny leilighet, balkongen er veldig eksponert for sol. Det er 8 m2 som knapt har noe dekning av at taket stikker litt utpå. Min erfaring er at en er veldig avhengig av markise for å få brukt utearealet på sommerstid. Det blir veldig varmt midt i solsteika, selv i hver ende av sesongen kan det rett og slett bli for varmt midt i sola. Her er det ikke lov med markise, det er kun noe screenings som kan trekkes ned foran vinduene. Det er litt vindutsatt, så skulle helst hatt noe som sto stabilt. Jeg kan ikke tenke meg annet enn at eneste alternativet er å finne seg en parasoll som en da må sveive opp og ned for hver gang mht at det som sagt er litt vindutsatt. Noen som har erfaringer med noe som er ganske stabilt og ikke alt for tungvint i bruk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...