Gå til innhold

Telia og tvillingsim i iPad/mobilt bredbåndsmodem


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å gå over til Telia X som eneste mobilabonnement, bruke datasim i en mobil bredbåndsruter som skal stå som midlertidig internett i ett hus vi eier og en tvillingsim som vekselvis skal brukes i en iPad eller en backupmobil. 

 

Når jeg har brukt tvillingsim fra Telenor tidligere (via Talkmore) så har alle samtaler gått rett til mobilsvar når jeg har hatt tvillingsim'en i iPad'en og jeg lurer på om det samme skjer med tvillingsim-løsningen til Telia? Noen som har erfaring med dette.

 

Telia sin kundeservice sa det skal gå fint med tvillingsim fra dem i en iPad første gang jeg spurte men når jeg skulle bestille dette så sa en annen kundebehandler at det ville bli problem og at jeg kun bør bruke datasim i en iPad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan ikke foreta 3G/4G/GSM samtaler på en ipad. Det er heller ingen dialer på ipad.

 

Det vet jeg, jeg trenger kun data-tilkoblingen. Men Telia vil ikke gi meg mer enn ett datasim, derav ønsker jeg å bruke tvillingsim som en ekstra datasim.

 

Om det fungerer som tvillingsim fra Telenor (sist jeg testet) og alle anrop til hovedsim-kortet slutter å fungere mens tvillingsim'en står i en iPad så vil ikke løsningen jeg har tenkt ut fungere.

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

Supert, var det jeg håpet på. Da blir det å flytte hovednummeret mitt til Telia og bestille data- og tvillingsim. :)

spør pent om å få samme kampanjepris på datasim som du får på tvilling så får du sikkert det ;)

 

 

KS ville endre til datasim og kreditere meg forskjellen :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...