Hedonism Skrevet 8. mars 2019 Skrevet 8. mars 2019 Jeg vurderer å gå over til Telia X som eneste mobilabonnement, bruke datasim i en mobil bredbåndsruter som skal stå som midlertidig internett i ett hus vi eier og en tvillingsim som vekselvis skal brukes i en iPad eller en backupmobil. Når jeg har brukt tvillingsim fra Telenor tidligere (via Talkmore) så har alle samtaler gått rett til mobilsvar når jeg har hatt tvillingsim'en i iPad'en og jeg lurer på om det samme skjer med tvillingsim-løsningen til Telia? Noen som har erfaring med dette. Telia sin kundeservice sa det skal gå fint med tvillingsim fra dem i en iPad første gang jeg spurte men når jeg skulle bestille dette så sa en annen kundebehandler at det ville bli problem og at jeg kun bør bruke datasim i en iPad.
Syar-2003 Skrevet 8. mars 2019 Skrevet 8. mars 2019 (endret) Man kan ikke foreta 3G/4G/GSM samtaler på en ipad. Det er heller ingen dialer på ipad. Med ordinært sim kort i ipad kan man fremdeles bruke kun data. Endret 8. mars 2019 av syar2003 1
Hedonism Skrevet 8. mars 2019 Forfatter Skrevet 8. mars 2019 (endret) Man kan ikke foreta 3G/4G/GSM samtaler på en ipad. Det er heller ingen dialer på ipad. Det vet jeg, jeg trenger kun data-tilkoblingen. Men Telia vil ikke gi meg mer enn ett datasim, derav ønsker jeg å bruke tvillingsim som en ekstra datasim. Om det fungerer som tvillingsim fra Telenor (sist jeg testet) og alle anrop til hovedsim-kortet slutter å fungere mens tvillingsim'en står i en iPad så vil ikke løsningen jeg har tenkt ut fungere. Endret 8. mars 2019 av Hedonism
Janvik Skrevet 8. mars 2019 Skrevet 8. mars 2019 jeg har prøvd tvillingsim i modem/ipad i over en mnd nå. hovedsim tar inn anrop som normalt.
Hedonism Skrevet 8. mars 2019 Forfatter Skrevet 8. mars 2019 jeg har prøvd tvillingsim i modem/ipad i over en mnd nå. hovedsim tar inn anrop som normalt. Supert, var det jeg håpet på. Da blir det å flytte hovednummeret mitt til Telia og bestille data- og tvillingsim.
Janvik Skrevet 8. mars 2019 Skrevet 8. mars 2019 Supert, var det jeg håpet på. Da blir det å flytte hovednummeret mitt til Telia og bestille data- og tvillingsim. spør pent om å få samme kampanjepris på datasim som du får på tvilling så får du sikkert det KS ville endre til datasim og kreditere meg forskjellen 1
Syar-2003 Skrevet 8. mars 2019 Skrevet 8. mars 2019 (endret) Ja, du må sørge for at hovedsim kortet er operativt i en telefon da ipad avviser calls. Endret 8. mars 2019 av syar2003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå